cusack and some chit-chat.


m-am trezit intr-o dimineata si pe umerase nu mai existau haine.nu,nu.pielea luase locul lor.nu stiu daca a fost Apep ,zeul sarpe sau un alter ego,venit din spetele universului,dar cineva cu sigaranta isi lasase costumul acolo.john cusack seamna in being john malkovich cu vlad.ma uita iar la Being John Malkovich pentru ca john cusack este un actor fascinant.si frumos,nu frumos johny depp sau brad pitt like .frumos in a real daytoday life sort of way.mi-am dat seama de asta dupa ce am vazut High Fidelity si nu 2012 care,apropo a fost o porcarie.we've all seen that story in The day after tomorrow,five years ago.being john malcovich imi aminteste teoretic tot de-un vlad pe care-l cheama mai mult altfel,dar pe acel altfel nu-mi mai cunosc decat undeva in interior,departe departe,sub acele multe alte costume pe care multi alti necunoscut si le-au uitat in calea vietii,pe-un umeras sau aruncate-n dulap.
waiting by the devilins mi-a fost thegoodmorningsong,desi laptopul mi-era inchis.acolo era si personajul principal din six feet under(a trecut o luna de cand am incheiat revizonarea filmului,why the fuck is stil in my head?) pe-un scaun mare din epoca victoriana,lasat pe-un fundal din casele americane mid 30's.sau poate ca era doar un balansoar.
subconstientul imi transmite mesaje pe care ochii sau urechile nu le-au observat sau inteles.tipul de pe scaun imi zicea ceva.am rostit cand am deschis ochii "nu uita" si mi-am petrecut ziua in chinul mare al uitarii..si-a durerii cumplite de masea.maseaua ce ma trimite la doctorul cu scaun barbaric despre care scriam in vara ceva .
prajitura cu scortisoara are un cantec aparte.si cafeaua cu scortisoara si bomboanele acelea greu de gasit,in cutiuta mica si rotunda,cu visiniu si albastru,d
in care am mancat odata foarte multe,ca sa-i las cutiuta albastra acelui vlad care-mi aminteste de john malcovich,the movie si nu the caracther care-mi aminteste de celalat vlad.acest celalalt vlad m-a surprins ieri,intr-un mod dragut.si-i multumesc.
Imi tiuie urechile,intr-o liniste post-nucleara.Ma intreb ce vitamine-i lipsesc corpului meu.
Am vazut azi un documentar foarte fain pe History Channel,despre scriitorii americani.

Nobody's looking for a puppeteer in today's wintry economic climate.