20.02 1337 session

azi:
reminder.AZI E teh 1337 SESSION!
-noapte in criza mea de feeling doctor house-ish with a severeleg pain(that comes and goes since I was a child) am avut o ideea destul de buna atat in ceea ce priveste cheful de diseara cat si in ceea ce priveste munca mea de viitor fotograf cu diploma.nu dau inca detalii iar rezultatul sper sa fie cel deja imaginat de mintea mea cvasi-bolnava.
ieri:
intalnire pe eroilor,pliante si postere imbartite prin oras,o ora de pauza in le general cu ochii lipiti de discovery si emsiunea in care aprea si Hackett,tipul pe care ,de altfel,de cativa ani il tot vad aparand la emisiunile postului.(deeci ieri si azi mi-am castigat,cu adevarat,bratara verde)
saptamanile trecute:
am avut ocazia sa particip la brainstorming.ul ce a dus la nasterea chefului ce va avea loc sambata in La Tevi.am vazut cum a luat nastere posterul,cum s-a inspectat locatia,cum s-a facut promovarea.Mai multe despre party, pe situl Eastern Block.(hint:lista de preturi foarte buna,linup foarte fain!)
am supravietuit saptamnii doar cu gandul la seara de sambata stiind ca un asemenea chef intotdeauna inseamna energie pozitiva,multe zambete si phuun pana dimineata spre rasarit.desi majoritatea oamenilor sunt din cluj,intotdeauna la partyurile EB ma simt ca la cele din Baia Mare,cand epuizarea de obicei apare abia a2a zi si urechile continua sa redea muzica chiar si dupa oprirea ei.

C U guys there :D