28 days long.

incheiind o discutie cu un om care pare a fi desprins din latura mea ironica,intelegand asadar umorul negru,sarcastic si cateodata englezesc de care pot sa dau dovada,ochii-mi pica pe o poza a fostei mele colege de banca.il tine in brate pe mircea iar in gand "doamne ce dor mi-e de cei doi iepuri albi din viata mea" trece cu viteza luminii,lasand in urma o dara de dor.
now what? e intrebarea ideala pe care o gasesc in coltul mesei de lemn,in cutia mica si verde,cu atatea farame de nisip cate amintiri placute,luminate de ceara fierbinte si verzuie,de langa.
we do not know for sure,imi spune operatorul.there is a slight change in progress.si asta inseamna?we do not know!nu stiti sau nu puteti sa-mi spuneti?look m'am,all we cand tell you is that the big boss feels is never going to be over.not in this life at least.centrul de operare a sistemului spiritual trebuie schimbat.sau operatorii lui,sau intregul staff si cu el tot sediul.
am aflat ca sufletul e in interiorul creierului.si-atunci de ce ma mai doare sufletul la gandul etern al acelui iepure alb,dupa care am sa alerg o viata?conexiune minte-trup,gauri in plamani.pneumonia,pneumoniile din clasa a 7-a.anul in care m-am intors la scoala timida si trista.

s-a mai dus o luna.

e bine totusi ca e februarie.e mai aproape de martie,de mai si de vara.si-n 6 februarie se intampla doua evenimente.la unul am sa particip,despre celalalt am sa vorbesc pe termen indelungat cu cei aflati in cunostiinta de caz.un eveniment pe cat de amuzant ,pe atat de trist.hold on sweetie,nobody likes a showoff!

azi renunt la a mai impartasi vreo muzica din trecutul rebel ,pentru ca am retrecut pe postul acela radio cu nume de luna si muzica psy.pacat de conexiunea mea timida.
fundul laptopului e fierbinte,dar refuz sa-l inchid pentru o vreme.maine are timp sa se odihneasca,caci e luni,1 de februar si viata merge mai departe,iar munca nu sta pe loc.azi am chiulit.maine promit sa nu!
as impartasi totusi o melodie,dar nu am sa o fac.reprezinta o capodopera facuta in cinstea creierului uman,care ma fascineaza acum,mai mult ca nicodata.promit insa sa o dezvalui la timpul potrivit(adica,in cel mult 3 zile)