party,home,party.

acum vreo doua saptamani,un prieten ma intreba daca am de gand sa merg la acest minunat eveniment.raspunsul meu vine abia azi.pe de-o parte,da.m-as duce.m-as duce pentru atmosfera,pentru muzica,pentru decorurile psihedelice.dar de ce sa-mi fac prezenta intr-un loc unde sangele rau mai mult ca sigur va lua locul celui linistit, ce-mi circula prin vene?sa fiu iar martora la comporatamentul oamenilor ce m-au dezamagit prin ceea ce teoretic s-ar numi evolutie spirituala,dar in mod practic nu este decat o degradare morala sau o stagnare, deja arhiprafuita?
vineri imi fac bagajul si plec acasa.mama e mai importanta pentru mine decat orice chef,decat orice eveniment colorat si fluorescent.vreau sa fiu cu ea in ultimul weekend de iarna,ca mai apoi sa intampinam primavara impreuna, cu martisoare si ghiocei.cu ea si cu familia,cu cafelele de dimineata,cu masa de seara,cu barfele despre prietenii de familie.poate poate odata cu linistea de-acasa imi revine si inspiratia.poate reusesc sa ma odihnesc,sa-mi reincarc bateriile pentru viitorul eveniment marca Eastern Block,ce va avea loc cu doua zile inainte de 8 Martie.(hint:doamnele si domnisoarele primesc ceva special).prezenta mea in calitate de fotograf al Eastern Block este subinteleasa.Abia astept!
si daca tot plec acasa pe weekend,ar trebui sa incep sa lucrez la un martisor pentru mama.ideile-mi bombardeaza mintea insa nu stiu cum are sa fie rezultatul final.ma intreb ..ce soc va avea cand va vedea "martisorul" din capul meu.. hihi!