inspireless and lazy.

m-am apucat sa citesc Jurnalul lui Bridgen Jones.n-am citit niciodata cartile si filmele tin minte ca le-am vazut odata.cred ca la partea a doua m-am dus cu Daniela,pe vremea cand cinematograful din Baia Mare mai era inca functional la capacitate acceptabila.Stiu ca atunci cand am intrat in sala,afra incepuse deja sa ninga.Pe cadn filmul s-a terminat ne-am trezit in mijlocul unui desert de zapada.totul se pietreificase si albise in acele doua ore de film.
actiunea nu o tin bine minte cu totul si pe langa reinprospatarea ei am socotit ca e o lectura usoara pentru mintea mea foarte obosita de acum.nu prea am chef de nimic si repezesc orice fac,cateodata ma repezesc si pe mine.uit sa ma pun in pat si cand ma trezesc mi se pare ca am dormit prea putin.
m-am trezit zilele trecute foarte confunza,crezand ca am dormit mai mult de o zi,insa somnul meu nu durase mai mult de cateva zeci de minute.
ah in fine.cura mea de slabire cica a reinceput marti,dar de atunci fac cum fac si tot ajung sa ma indop noaptea pe la unu cu cate ceva.marti noapte erau oua kinder iar azi noapte mi-am facut "supa" de mere.
am revenit la fumat putin.(ceea ce e intradevar foarte bine,desi niciodata nu m-am vazut in aceasta etapa a constizarii a faptlui ca ar fi cazul sa ma las de fumat).am reusit ca in trei zile sa fumez un singur pachet de tigari si nu vreo 5, cum obisnuiam.
mi-am adus de acasa ceai de scortisoara si inca o buruiana care ar trebui sa-mi stimuleze mintea.
greu de imagiant asa ceva,dar ceaiul e chair bun.memoria nu se imbunatateste cu nimic,mi-am amintit azi de concertul Tapinarii,la care m-as fi dus cu tare mult drag.am uitat ca azi trebuie sa ajung si-n alta arte desi credeam ca intalnirea e doar maine.mmm,nu stiu.o fi si atemporalitatea de care dau dovada.
dincolo de asta,ma doare sufletul pentru ultimii trei ani.trei ani carora sfarsitul le-a iesit in cale acum cateva zile.we are going to miss the freedom of sally..
sper sa ma pot apuca de treab maine desi maine e zi de weekend si treaba mai poate astepta.