from russia with love(around the world)


recunosc ca m-am cam pierdut si blocat putin pe stumble in seara asta.o activitate pe care insa nu o fac prea des,pentru ca nu am rabdare sa-mi las puterea de concentrara folosita in acest scop.
astazi am inceput dintr-o curiozitate avuta intr-un moment de sclipire.m-am lasat purtata de juno reactor(ca alta data) si-am dat din pagina in pagina,schimband emotii de la un minut la altul,gandindu-ma indelungat la anumite subiecte sau analizand si admirand poze si lucrari de arta ale unor oameni fantastici.

ce-am gasit si m-a impresionat puternic au fost aceste poze,(poti sa vezi toata seria aici).

Photobucket Photobucket

PhotobucketPhotobucket

de fiecare data cand vad poze din perioada comunista,reusesc parca sa ma transpun,imaginar, in intreaga senzatie a acelei vremi.caci sufletul parca devin fluid,si intins intre spatiile libere dintre oameni,luand astfel forma pe care gustul,mirsosul si existenta o aveau in europa de dupa cortina.
tonurile de gri combinate cu rosul sangeriu pe alocuri,toata viata portionata si/sau puse la conserva sau in borcane etichetate sobru,fara urma de design sau culoare imbietoare.
un fior rece ma curpinde pe spate,facand o analogie intre mariile civilizatii pierdute,(regasite si facute afaceri profitabile prin filme de holywood...)si acele vremuri prin care bunicii,parintii ,fratii si adesea prietenii au reusit sa treaca ca sa existe in aceasta lume,in care s-au schimbat doar hainele iar machiaju doarl s-a retusat.ma intreb unde ,in ce punct mai exact al istoriei noastre am desfiintat omul din noi?sufletul,recunostiinta pentru natura,pamant,cer,stele.
perversitatea face ca intr-un fel,crestinismul sa fie culpabil,dar odata cu el si evolutia tehnologiei.
marile civilizatii pierdute erau mai fericite.

totusi,pozele ma fac sa-mi amintesc asa,intr-o imagine stearsa,de mirosul pe care-l avea frigiderul bunicii,dupa ce a murit.tarziu am aflat ca de fapt acela e mirosul pe care-l au toate frigidere vechi,cand sunt scoase din functiune...carne moarta,putrezita..mirsos de duh ranced.

un click sau poate cateva zeci mai incolo,gasesc acele civilizatii fericite.sunt resturile celor piedute.trupurile si culoarea pielii,culorile stridente din imbracaminte,dispunerea fructelor si-a legumelor la standul din piata sau a caselor in vale,toate sunt amintiri genetice ale sufletelor ce si-au dus veacul ,odata,acolo.dincolo de cultura si mitologia pe care oamenii au dezvoltat-o cu timpul in ceva extraordinar de frumos si special,a avut si natura un rol esential dand nastere unor privelisti grandioase,ce duc cu gandul (how ironic!),la descrierea raiului ,in religia cu zeul ce-a omorat toti ceilalti zei "pagani".civilizatiile la care fac referinta sunt cele din sudul americii si cand vad urmele acestrale,ma gandesc adesea ca am venit pe lume mult prea tarziu.
Photobucket

Trecand putin pe partea de muzica,nu stiu de ce dar pana azi Zwara by Juno Reactor nu mi s-a parut atat de fucked up.azi parca toate tipetele si momentele de tensiune au fost cu adevarat percepute de mintea mea.

Inchei prin a spune ca am gasit un quote care m-a amuzat si o sa ma amuze in continuare cateva zile la rand.Am cautat explicatia viselor,prin pagini de specialitate si-am gasit in comentariul unui utilizator,urmatorul raspuns la definirea semnificatiei unui vis in care iti pica dintii " However,if you look in the mirror while you’re awake and your teeth suddenly disappear before your eyes – you are probably just on a bad acid trip. Go find a friend and wait it out…""
(it totally rememberd me of some bad trips,lol :))).

P.S. found this intriguing place today.Photobucket