luni

primul gand dimineata,cand am realizat ca nu mai am nicio sansa sa dorm,desi urechile-mi tiuiau si capul ma durea ingrozitor,a fost "iar e luni.ioi".empashis on the ioi.
mi-am aprins o tigara si inca una si inca una,realizand ca se fumeaza de la sine prea repede,eu neavand vreo sansa in a ma bucura de dulcea nicotina.
am continuat cautarile de care ma plictisisem cu cateva ore in urma ca sa descopar ceva ce mi-a atras atentia cu adevarat.trimit mail,primesc raspuns.raspuns favorabil bun de pus pe ganduri,ganduri mari."of trebuie sa discut cu ai mei".vezi asta e problema cand ai o relatie atat de apropiata cu familia,precum am eu acum.trebuie sa despic firul in patru cu ai mei,de fiecare data.nu mai am nici varsta la care sa ma comport rebel si nu sunt inca de tot independenta financiar,incat sa-mi permit magariile care intr-unul sau mai multe momente de inspiratie,imi trec prin minte.si-atunci ce sa fac?LISTE cu partile negative si pozitive ale nevoii mele.partea pozitiva tine(intr-un mod neasteptat de surprinzator si placut) de bani.costul nevoii mele nu e prea mare si mai mult, poate aduce beneficii materiale sporite.asta daca ma tin de treaba si nu ma apuca panica sau plictiseala,cum se intampla in mod obisnuit.mi-am ales insa timingul gresit,sau cel putin masina lui taicameu si-a ales timingul gresit sa se strice.astept raspunsul final,stand cu ochii lipiti de inbox in speranta ca voi privi un email de confirmare si ca pana la sfarsitul saptamanii am sa pot sa-mi fac ordine in ganduri,cu ajutorul parintilor.

trecand de asta,pentru saptamana asta am o lista mare si incarcata de lucruri pe care trebuie sa le finalizez sau efectuez.azi as avea putin de umblat,insa lenea ma tine inca lipita de scaun.
asa ca,pana cand forta gravitationala isi mai reduce din putere,vreau sa fac o mica promovare unor oameni tare dragi mie,ce-mi aduc aminte oarecum de parintii mei in tinerete.povestea lor de dragoste a inceput acum vreo 5 ani. inca mai tin minte emotia cu care ea imi povestea despre primele lor intalniri,emotie care nu s-a schimbat deloc desi acum sunt aproape zilnic impreuna.
Ioana si Stefan cu a lor mansarda-n doi participa la un concurs si spera sa-l castige ca sa ajunga la Paris.asa ca,va rog frumos, sa intrati aici si sa dati un vot nu atat relatiei lor(care oricum,pare a fi desprinsa din povestile de altadata cu domnite si cavaleri) cat sentimentului puternic de dragoste pur ,pe care putini oameni au ocazia sa-l intalneasca.

2 comments:

Ioana şi Ştefan spunea...

ioooi, ce dragut! multumim mult de reclama, draga sooz! >:D< tu o sa fii nasa noastra, siiiguur. :)

Suz spunea...

iui,accept,clar!
dar sa-mi ziceti din timp sa-mi pot pune bani deoparte :)