Eastern Block : a PARTY story.


The Fail.
Seara a inceput dezastruos.Videoproiectorul nu recunostea laptopul pregatit pentru vizuale,pana de curent tinuse in casa jumatate din populatia Clujului si-n plus aveam banuieli ca cei care au iesit sunt la deschiderea oficiala a unui alt club.
23:30 si golul din incapere era direct proportional cu golul pe care-l aveam cu totii in suflet.Pe chipul lui Rolli se citea dezamagire amestecata cu nervi,Nora se chinuia sa-l imbarbateze,incercand totodata sa-i ridice moralul.Eu ma intrebam disperata unde-s oamenii,ca doar evenimentul fusese promovat pana peste cap in ultima saptamana.Tibi era singurul care zambea,argumentand ca nu se rezolva nimic daca nervii controleaza spiritul.
Intr-o ultima incercare disperata de a aduce oameni la petrecere am iesit impreuna cu Nora la impartit pliante prin oras.In orasul unde,atmosfera unei seri de sambata in Baia Mare se instaurase si pustiul strazilor imi cutremura corpul.Ne-am intors dupa cateva zeci de minute La Tevi,unde parca parca incaperea destinata chefului,incepuse se se mai umple.Totusi,pentru miezul noptii nu era multa lume dar moralul parea sa ni se mai ridice putin.

The Win.
Nu stiu ce s-a intamplat intre miezul noptii si ora 2.Stiu doar ca stateam cu unul dintre dj,incercand sa-i explic care-s bubele laptopului meu si cum ar trebui sa se poarte cu el,ca sa -l poata folosi la capacitati maxime.In tot timpul asta,sala se umpluse.Un miracol?Poate.Sau viata reala transpusa intr-un film unde toate incep prost dar se termina cu un happy ending cliseistic.
Poate ca si blestemele mele se indeplinisera,poate ca oamenilor le trebuisera mai mult timp sa se pregateasca pentru party,poate ca pur si simplu se plictisisera de alte locuri.
Petrecerea a tinut pana dimineata la 6,cand epuizati am aprins becurile,am strans laptopurile,platanele,cablurile ,am chemat taxiuri si ne-am dus acasa.Cu zambetul pe buze.

The Music.
Al doilea eveniment al Eastern Block,pe 2010,a adus in prima linie nume precum Hazee (from now on,also known as Keywords),Dex & Ra si el ultra caliente ,member of the block,Cheater.
Ritmurile au fost electrice si electrizante provocand dureri de picioare celor ce nu s-au putut abtine si-au dansat toata noaptea.

The Photos.
Mandra si dornica sa ajut Eastern Block-ul,am fost prezenta la eveniment nu numai pentru atmosfera si muzica ,ci si in scopul realizarii pozelor oficiale.In totii anii mei de petreceri ,am invatat ca oamenii cauta disperati pe orice site ,pozele de la evenimentele la care au participat.
Si ce promovara mai buna,ce alta metoda de a aduce noi vizitatori pe site decat un slideshow cu pozele din seara trecuta?

Eastern Block Prezinta.
Urmeaza un nou party.In Martie.Detalii in curand.