emotional hour.

ora 20:31.ma aflam in masina,la semafor.incepeam sa injur in gand oamenii pentru ca-si tineau luminile aprinse,desi ora pamantului incepuse deja.gandul meu s-a unit cu oamenii de la electrica si in cateva secunde pe fiecare bulevard a inceput sa cada lumina.am crezut initial ca e o coincidenta.dar o coincidenta care sa dureze fix o ora?imposibil!
haos,oameni ciudati intrebandu-se de ce,cativa fotografi prin centru.
mult,dar nu destul intuneric.vitrinele au ramas aprinse.



mi-au dat si lacrimile,pentru ca pentru prima data in viata mea,am fost -sa zicem- mandra de orasul meu.mandra ca a luat parte la campanie,ca a stins luminile,ca a lasat pamantul sa respire.
sper ca, anul viitor,sa se stinga toate luminile.sa se aseze bezna totala peste oras.

a fost frumos.
a fost ciudat.
a fost ciudat de emotionant.

so,thank you,Baia Mare :)