1 Mai

later,later edit in a Brindget Jones mood:

9.00 pm : si m-am intors acasa putin cam ametita de diversi aburi.o zi scaldata in soare si atmosfera relaxata,in fum si bauturi reci,in alergatul dupa telefonul infocat de la atata sunat,in torturile reci si dulci,in senzatia de bine general,cauzat de diferiti factori cosmici si pamanteni.o zi fara tristete,sau cel putin cu ea ascunsa foarte bine,pe-acolo.
9:30m pm : oh,am vorbit cu fetele si va trebui sa ne intalnim toate, la un pahar.ele au inceput sa ma cinsteasca ,deja.
12:00 am:tocmai am sunat la CFR,in loc sa sun la taxi.tipa de la telefon parea panicata.
12:30 la Daytona:nu pot sa cred ca m-am trezit,din senin,in oras ca pe vremuri,facand provizii pentru etapa dintre bauturi.
1:30 :laaaa multtti ani mie si tocmai ce sunt la al (4-lea?) ..pahar de vodka.e ooooook..
2:30 am: fetele au cedat.la naiba,o,orasrl asta chiar functioneaza dupa alt fus orar.
2:50 am: doamne cat de bine suna live...
3:00 am:cee zi minunata de nastere.s-a intampalt o schimbare in univers ,din moment ce a decurs totul atat de bine..
3:05 am:ah si mi-era dor de fete si de serile noastre de barfa si amintiri din copilarie.
3:07 am:n-am petrecut ziua mea cu ele,de vreo 5 ani.
3:08 am: ahahaha,atunci m-a sunat madalina sa ma intrebe unde sta(nu stiu cum se faca ca eu niciodata n-am uitat unde stau-probabil nu o sa am alzheimer)
3:10 am: cred ca ma pun in pat.
3:11am:of,cacat mi-am uitat florile la madalina.ce bine ca maine ne vedem toate la cafea!


later edit :
pe langa mesajele,telefoanele,torturile si cadourile de ordin material,am primit azi ceva foarte dragut,de la un om alaturi de care mi-a facut placere sa lucrez in ultimele saptamani(desi ocazional,l'am luat putin peste picior-doar ca sa-i vad chipul inrosind).
deocamdata nu pot sa pun poza,pentru ca nu sunt pe calculatorul personal,dar sper sa puteti accesa linkul.
(m-a surprins gestul,foarte dragut..si poze,de a carui existenta nu stiam)

first edit
are placuta emotie ,parfumata asa :