pursuit of happiness

in lipsa somnului,pentru care nu aveam timp mai zilele trecute,in lipsa lui dar in prezenta unui timp ce ar trebui sa fie mult prea incarcat,in prezenta timpului cu substrat incarcat si strat pln de ignoranta,in melangeul pe care amandoua-l alcatuiesc,dau peste tot feluri de texte si-ntrebari interesante,ce-mi marcheaza gandurile adanci,sapate de toate lucrurile si toti oamenii ce-fi fac drum prin viata mea.



Which principle is the most important?
  • Being unique
  • Freedom from everyone
  • Understanding and Knowledge
  •  Happiness

fericirea e nascuta din mai multe elemente la un loc,cel putin trei.utopia fericirii ,e conceputa-n capul meu,de implinirea pe plan sentimental,familial si economico-sanitaro-social.utopie.
fericirea nu poate fi nascuta de toate cele trei la un loc,pentru ca nu suntem constienti de incompatibilitatea lor.
traim intr-o lume,impanzita de oameni rai,de oameni iresponsabili,de guri mari,ce latra precum cainii-n haita.
traiesc intr-o lume-n care par a nu exista toate acele prinicipii ce alcatuiesc fericirea, fericirea utopica.
traies intr-o lume in care fericirea e o gena,ce lipseste din cromozomul uman.o gena ce lipseste sau poate e doar defecta.o eroare de calcul universal.
problema e a gena,distruge capacitatea a 90% din populatia generatiei mele,generatiei cu 5,maxim 10 ani mai mare,sa schimbe viitorul,fara sa-l goleasca de principii,de suflet,de esenta.
de curand am realizat ca nu fac parte din acel mare procentaj.banuiam eu din copilarie,anumite lucruri,dar nu stiam ca trebuia sa culeg milioane de baloane de speranta,ca apoi sa le sparg in cele mai ascutite ace.de curand,am realizat ca toate greselile pe care le-am facut la un moment dat,au avut ca scop iluminarea mintii mele,deschiderea cufarului in care am gasit imaginea viitorului pe care vreau sa-l am,pentru ca pot,pentru ca trebuie.pentru ca viitorul e altfel decat mi-l imaginam pana mai ieri,pentru ca nu e roz,ca peretii camerei mele.
e pictat in toate nuantele vii si colorate pe care viata le ia,daca agenda mea e bine organizata.
pentru ca toate culorile erau odata una,neagra.pentru ca negrul m-a orbit si cadera mea in abisul societatii mi-a distrus trupul.
pentru ca greselle m-au inviat.invatat.

fericirea e acum,in cale de formare,caci tind sa o construiesc in toata-l splendoarea utopica.fericirea e in constructie si am la temeliile ei,fundatia si structura de rezistenta,familia,cea pe care n-am stiut pana de curand,cum sa o apreciez.lipseste doar polul opus,al casei fericirii.lipseste acoperisul,tiglele sentmentale ,cu rol de-aparare de toata ploaia de tristete.lipseste trupul,sufletul,acoperisul constructiei.
am cladit pereti din toate bucatiele economice,din toata schimbarile alimentare,mentale ce-acum protejeaza fizicul si ferestre din cunoasterea pe care zi de zi ochii mei o citesc.
fericirea e o utopie,pe care-am sa o construiesc si pastrez mai mult decat secunda pe care-o traim in univers.
fericirea e o stare pe care-am o expir in univers.