aftermath #5 (transa)

sunt deja zile bune de cand trec pe-aolo doar ca sa ma pierd in atmosfera divina.azi am ramas sa ma uit din exterior,auzind parca muzica cosmica,simtind ceaiul cald ,indian sau japonez,sud american sau european.am ramas acolo,uitandu-ma-n gold spre deoruri si spre pazitor lor.parca i-am auzt vocea inteleapta,calda,cateodata hipnotica.atunci,cand am incetat sa mai aud muzica,dar i-am auzit glasul,atunci mi-am dat ca locul are magnetiti prea puternci.atunciul a fost astazi.astazi cand am reust satre prin calea gravitationala a magnetilor ce se atrageau,in el mai ciudat mod.am trecut pe-acolo incercand sa-mi elberez mintea,dar in ea au intrat mai multe imagini din trecutul atat de apropiat,de parca ar fi fost chiar la minute departare.
in trecerea-mi haotica ma gandeam la cum am stat acolo,cateva ceasuri pamantene bun.Puteau fi ore,saptamani,ani sau banale secunde.Timpul era irelevant acolo,intre peretii infiniti de rosii,aranjati elegant de picturile,statuetele deice,lantisoarele si pietrele fine,indiene.
Ma gandeam la momentul de trezire in mjlocul discutiei,scriind pe-un carnetel,de situatia si discutia absura in care ma aflam,despre oamneii cu care disutam,despre ideile si gandurile,planurile si credintele lor.
Ma gandeam sa asult muzica ce-mi batea prin cap.
M-am trezit uitandu-ma la postura drapta,impunatoare aproape mareata a trupului  inalt,imbracat in negru.
Imi amintesc ca-i imaginam capul ca fiind o bomba,una alcatuita din informatii si mitologie,mindcontrol,istorie si-o adevarata pasiune pentru orient.stiu ca ma asteptam,ca din clipa in clipa ,parul lui,frumos ondulat la capete,transformat in fitil.,sa arda pana la contatul cu toatecele dinauntru-i craniului.
Ma gandeam la dezamgirea pe care-o aveam intr-un mod ciudat,la neintamplarea faptului,astptand un mare boom.In zadar.