untitled#1

Shakti exists in a state of svātantrya, dependence on no-one, being interdependent with the entire universe.


cand zambetul de pe buze nu a mai contenit sa dispara,si-a dat seama de fericirea pe care locul,energia lui si misticismul persoanei lui,o emanau.ma gandesc ca acela trebuie sa fi fost momentul in care,am realizat ca eterna mea cautare a unui moment plin de insemnatate,eterna-mi cautare a fericirii,a luat sfarsit.ma gandesc ca,acela trebuie sa fi fost momentul de varf al schimbarii mele,iar tot ce a urmat dupa, tot ce inca e in procesul coborasului pantei cu nume sugestiv,"urmeaza" se intampla,pentru netezirea terenului pe care am sa-mi intind sufletul,trupul,mintea.
mi-a spus ca nimic nu e intamplator,ca o serie de factori,deitati si siluete mistice, m-au trimis in acea aseara acolo.
eu le-am numit coincidente cosmice,nestiind pe atunci rolul cosmosului in trecerea mea dincolo de realitate,in spatiul la tiganicilor sexului opus.
daca...atunci.
daca nu as fi intrat in acea seara acolo,gandul nu mi-ar fi zburat la entitati uitate,suprimate.
nu as fi realizat cat de puternica e legatura intre mine,spatiul tigancilor si misticul in care sufletu-mi adora sa se scale.as fi ramas nefericita o vreme,e decizia luata,orbita de fericire temporara.
s-acum tot ce-mi mai intuneca ziua,zilele e momentul in care va trebui sa spun nu.lui adam,caci din cauza lui sunt acum,in fata recunoasterii propriei mele shimbari,schimbarilor de plan si revenirii la stadiul initial.
daca nu as fi intrat acolo,nu as fi stiu ca modelarea taranii cosmice din care-am fost faurita,s-a incheiat.
si-am rams pe partea asta.pe partea luminii,pe partea misticului,pe partea pietrelor si-a obiectelor suflate-n auriul murdar,a betisoarelor fumegane si-a lumii de veci,in care sufletu-mi va ajunge,in legarea eterna cu mintea.