-spection

Me, I wanted, I wanted the right time
Me, I wanted, I wanted the fire in line

imi continui amintirea anului pe care ma grabesc cu atata nerabdare sa-l parasesc,de parca ar fi fost unul groaznic,cu o lista de oameni carora trebuie sa le multumesc.fie pentru ca mi-au fost aproape la nevoie,fie pentru ca mi-au ascultat povestile si dramatizarile,fie pentru ca pur si simplu au fost acolo.familia mea nu va aparea in lista,cred ca e subinteles faptul ca lor am sa le multumesc toata viata si cel mai mult,pentru ca m-au sustinut in decizile pe care le-am luat tot anul si pentru ca m-au indrumat spre alegerea unui drum bun.multumesc mamei ca m-a ascultat plangand in noaptea de revelion si tatalui meu ca m-a imbarbatat,fratelui meu ca m-a scos din tot felul de impasuri financiare si viitoarei lui sotii,ca mi-a fost sora pe care nu am avut-o.
Eli 
ea e persoana care a intrat in viata mea cand aveam nevoie cel mai mult de o persoana matura si inteleapta.a avut grija e mine si m-a sustinut moral,m-a certat si m-a scos la cafele si discutii interminabile,reusind intotdeauna sa ma faca sa zambesc si sa gandesc lucid.in ultima parte a anului nu am fost prietena o  prietena tocmai buna,marturisesc ca am uitat de ziua ei(aici e mai complicata povestea,n-am uitat de ziua ei ci doar data) si n-am apucat in ultimele doua luni sa-mi fac timp sa o vizitez.totusi,astept sa-i vad minunea de copil de care sunt deja indragostita,astept sa o vad mamica,pentru ca stiu ca va fi una extraordinara.stiu,pentru ca intr-un fel sau altul si mie mi-a fost o a doua mama.Asa cum i-am scris pe o poza ,mai in vara..ramane cea mai faina persoana pe care am cunoscut-o anul asta.
Nora. 
ei ii multumesc ,la fel ca si lui Eli,ca a fost alaturi de mine cand simteam ca innebunesc.ca in primele zile ale anului a desfacut sampania roz,ca sa o imparta cu mine,pentru ca mi-a ascultat dramele despre iepurele alb,pentru ca m-a primit in blogul ei colorat si minunat.pentru ca,pentru ca..pentru ca m-a rugat sa-i fiu alaturi in noaptea din ani si..uf..lista e lunga.foarte lunga. 
Raluca 
hehe,pentru ca am avut inca un revelion impreuna si urmeaza sa-l facem pe al 6-lea.pentru ca vara mea ar fi fost seaca fara ea,dar asa a fost grozava si lunga.pentru ca mi-a umplut playlistul de muzica minunata si imaginatia de filme extraordinare.pentru ca un om superb si exista (inca) 
in viata mea.
Mara 
ei ii multumesc ca mi-a acordat o a doua sansa.stiu ca vor fi ani buni in care dramul de neincredere va exista inca in sufletul ei,dar am sa fac tot posibilul sa fiu (in continuare)
 una din acele persoane la care poate apela when in need.ii multumesc pentru serile din vara cand mi-a intins zambetul pe chip,prin cartier cu rolele si pentru diminetile in care a batut podele pline de scartaieli ale livingului nostru,ca sa stam impreuna la cafea,pentru ca a impartit ultima tigara cu mine si a avut "curajul" sa-mi spuna amaru-i de pe suflet.
Daniela 
ei ii multumesc in mod special ca si anul asta a ramas cititoarea mea numarul unu,ca m-a suportat  ca fotograf.de fapt,ma bucura tare mult ca a reaparut in viata mea cand apele s-au calmat ,ca ne-am amintit copilaria si-am recitit impreuna toate scrisorile din timpuri vechi.si-i multumesc ca m-a ascultat si mi-a hranit plamanii cu tutun,cand bugetul nu mi-a mai permis acest tip de hrana. 
Iepurelui Alb  
pentru ca..a mai trecut un an si-au mai fost dimineti langa el. 
Boemului-Alternativa-Iepurelui-Alb 
pentru ca,dupa patru ani mi-a acordat o a doua sansa,pe care insa..tot din cauza celor patru ani trecuti peste si prin mine,a trebuit sa o refuz. 
B.N.
pentru ca m-a rugat odata sa-i fac niste poze la o proiectie si-am aflat acum,dupa luni buna ca mi-e profund indatodata.pentru ca e o persona extraordinara si desi abia ce-am inceput sa o cunosc mai bine,imi face o deosebita placere sa discut cu ea.pentru ca am ce discuta cu ea.
LUI .. 
pentru ca m-a primit in casa tigancilor si m-a imbatat cu ceaiurile si povestile lui,pentru ca ma halucineaza mereu cu privirea-i plina de mister,pentru ca ma face sa zambesc chiar si cand nu e langa mine.pentru ca..in mintea lui sunt o persoana extraordinara.

sunt sigura c-am uitat pe cineva.dar oricine-ai fi tu cel uitat,iti multumesc ca existi si ca esti in viata mea.iti multumesc chiar si daca-mi faci rau,caci doar din rau eu pot invata si-mi pot continua maturizarea si acumula cunostiinte despre psihicul uman..aaah..da!multumesc colegilor mei ca ma suporta si pentru ca-s asa niste oameni faini!
si-asa,in incheiere,o ultima lista.Un soudtrack al anului ce-a trecut,caci a fost un film si toate filmele-au in background cate-o melodie,ca sa mai taie din linistea monotonului.


  1. The Devlins - Waiting
  2. The Dandy Warhols - Bohemiam like you
  3. The Dining Rooms - Pure & Easy
  4. Nina Simone - Feeling Good
  5. Lamb - Heaven
  6. Shpongle - No Turn (Unstoned)
  7. Shpongle - I am you
  8. Shpongle - Innefable Mysteries
  9. James Yorkstom - Woozy with cider
  10. Adham Shaikh - Ohm
  11. Vibrasphere - Forever Imaginary
  12. Florence and the Machine - Howl
  13. Cocosuma - Charlotte's on Fire
  14. Tricky - Veronica
  15. Damien Rice - 9 Crimes
  16. The Black Keys - Psychotic Girl
  17. Hold your horses - 70 Million
  18. Tom Waits - Dead and Lovely
  19. Tom Waits - Alice
  20. Tom Waits - Goin' out west
  21. Underworld - Always loved a film
  22. Dual Logic - Restart
  23. Massive Attack - Dissolved Girl
  24. Munchausen by Proxy - Yes Man
  25. Mystical Sun - 2012
  26. Aes Dana - Aftermath #5
  27. Beirut - Nantes
  28. Beirut - Guyamas Sonora
Cred ca am spus tot ce am avut de spus.Trag o linie si realizez ca am avut un an superb,toate s-au intamplat exact asa cum am in acea prima zi,de Ianuarie.Hainarind prin delir,prin labirinturi,imbatandu-ma cu soare si nopti haotice,am reusit totusi sa ajung aici,la finele lui.Si chiar de am pierdut autobusul spre cluj,ma bucur c-am mai ramas o noapte alaturi de ai mei,chiar daca criza de nervi a fost spectaculos de mare.Am avut ocazia sa mai trag un pic de timp si sa-i mai strang un pic in brate.

Pentru 2011?N-am niciun plan si n-am decat o dorinta : sa fie o continuare frumoasa a unui an minunat.


La multi ani... si..."domnie-ajuta!"