can you feel alive today?

mai in saptamanile trecute imi suna in golul capului,ritmul unei melodii pagane,condimentata cu putina mitologie nordica.nu stiam ca trebuie sa dorm incontinuu 12 ore,ca sa se limpezeasa versurile-n mintea mea.am dormit jumatate de zi,dupa mai bine de o luna.si-am visat,mult,pre mult.multe lururi pline de inteles,doar pentru subonstientul meu.
cand am realizat ca e lumina afara,ca e miez de zi si eu ar trebui sa-mi pun in miscare trupul,mintea,viata,am constatat de asemenea ca buzele-mi mimau in soapta "alive..alive".era melodia care primise in sfarsit forma finalay in capu-mi pana de curand,obosit.
trupul ma doare,dar e toata oboseala are se desprinde din el ,de vina.
are sa-si revina,curand.pana atunci ma lupt.cu toate.cu teama si proiectele care ma fac sa uit de ea.

si asta e melodia.imi aminteste de vremuri innorate.dar aum e senin si-mi place cum se realizeaza asocierea intre cantesc si seninul cerului din lumea mea.