365 +/-

a happyer,later edit
Orele mi se par infiinite.Obsesia-mi capata radacini puternice,in timp ce ritmul cand alert,cand piano al muzicii,imi face corpul sa vibreze.As putea spune ca e ciudat,sentimentul meu desprins dintr-un saizecist Paris,o retro Franta.Ca intr-un film,ca intr-o carte,in lumini palide,cu viniluri invartinduse-n gol.Dar nu e,nu poate fi.Caci e un flash,unul mereu prezent in starile-mii pseudotrancedentale.
 Mi se parea la milioane de ani lumina departare,momentul in care Craciunul va reveni in casa.Timpul e insa irelevant si cele 365 de zile ce-au trecut din dimineata in care fratemeu a deci ca e timpul sa-si schimbe viata ,au trecut mai repede decat timpul de care are nevoie o pasare colibri sa bata o data din aripi.Ma gandesc adesea la acea zi,la haosul total in care ma voi ineca,in frenezia de sentimente si stari pe care o voi infrunta.Ma gandesc la pasul pe care trebuie sa-l fa si eu in viata mea.La atingerea unei maturitati ,la incheierea unui nou ciclu de cautari si shimbari interpersonale.
Dar ma pierd,.ma pier in infinitatea orelor,in detaliile vietii,fin cusute pe marginea filelor cartii cosmice.Imi derulez toate momentele,opresc,analizez,invat si apas mai departe pe butonul fastforward.Ma hipnotizeaza muzica,cea pe care am invatat-o in  dimineata alba,boema de iarna din mare oras.Vinul imi imbata simtirule,amintindu-mi de amortirea resimtita mereu in casa tigancilor.
Am regasit linistea,odata cu ea si irascibilitatea.Am gasit si-un cocktail bun.De stari si sentimente.
Si-am gasit vise si filme,trairile ale unor existente paralele.
Imi doresc Parisul si Fezul,si-un pic de zapada,peste putredul pamant de-afara.
Imi doresc si mai multa liniste si-un mic preview al anului ce urmeaza,caci nu-mi place vinul cand e sec si nici anii fata de care universul nu-mi trimite nici un simtamant.Nu-mi doresc nimic,am de fapt totul.Un Craciun linistit si-o familie frumoasa,un adapost in care sa-mi beau vinul,presarat cu tutun.Si-am muzica si visele si oameni de care sa-m fie dor.Iepuri albi,fugind prin cadru 


***
Craciun Fericit!

In the hall I heard your faints falling,
your trial and my corrections made.