electric everything.

I dont dream. (ice cream.) I scream so much.
You know what I mean. this electric stream.
And my tears in league with the wires
And energy and my machine.
This is my beautiful dream.
Im hurting no one. hurting no one.

nu stiu exact ce se intampla,cum se intampla si mai ales de ce.am tot felul de revelatii si ganduri pozitive,de care duceam lipsa altadata.parca si intreaga mea idee de plictiseala si apatie a disparut,undeva in ultimele zile,care-au fost asemanatore cu cele ale unei veri tarzii.
mult soare,multa caldura,maieuri si margele colorate,cafele lungi cu mult lapte,dimineti tarzii petrecute pe balcon,in asteptarea soarelui.intalniri cu prieteni,intalniri cu oameni noi,asteptari si planificari,poze reusite,retusate,machiate ca-ntr-un catalog,modele ce-si asteapta randul si-un progam incarcat.bomboanele rosii,cu gust dulceag si interior alb.efect delirant si logoree,idei bune.somn foarte putin.
se anunta o greva.una japoneza.apoi una de avertisment ce ma va face sa-mi pierd doua ore,in cafenea,ca sa ma intorc la ce-a de-a 7 .si-apoi o saptamana.poate doua,poate trei.sau poate doar un weekend prelungit.jumatate din trupul meu striga innebunit un mare "NU" adica "nu in ultimul meu an,nu intr-a 12-a cand nu vreau sa intarziu cu nico zi plecarea mea.nu profesori si mai nevrotici pentru ca sunt si asa in urma cu materia".si-apoi imi zic "e bine,sa fie greva.,sa fie o saptamana.m-as odihni si-as sta mai mult in cluj.as apuca sa-mi cumpar haine,sa fac poze,sa -mi termin o parte din luuungile povesti cu adina.sa ma intalnesc cu diferiti oameni si prieteni,sa ies,sa beau,sa ma distrez."

sunt confuza.

am vizitat azi niste oameni foarte foarte faini.hairstylisti.i-am cunoscut cu jutorul adinei.si cred ca-s printre putinii oameni cu care-am reust sa socializez,sa discut serios si sa fiu draguta.probabil si pentru ca-mi plac,pentru ca au acel je ne sais quoi..


am simtit cum sufletul meu creste si devine fericit ,in timp ce pe fata mea zambetul era tot mai evident.am fumat o tigara,am glumit si le-am facut poze.ne-am uitat prin reviste cu tatuaje si-am discutat cam ce urmeaza sa-mi fac.apoi am aflat ca sunt un trendsetter.my electric / techno blue hair color se va lansa pe 16 noiembrie ,oficial in lume.niste hairstylisti s-au hotarat ca pentru 2009 culorile electrice, merg foarte bine.eu stiam asta,de cativa ani.
  • maine e vineri.ceasul imi suna la 5:30. am ore de la 7,probabil ca am sa iau un taxi.probabil ca am sa beau un litru de cafea.am de facut o mie de lucruri maine.am si-o invitatie la lansarea noului Mercedes Benz.n-am cum sa ajung desi mi-ar fi placut sa fac niste poze.
  • sambata e ziua copilului meu,Maria.si-o sa fiu acolo,cu tunul dupa mine.i-am promis de ziua ei poze speciale.
  • nu-mi place aproape deloc lista de invitati.salvarea mea e perechea minune Andrada si Norbi.sunt adorabili si nu stiu de ce cred ca o mare parte din poze va fi cu ei.Cu el deja stiu ce discutii voi avea :samurai si masini de teren si tatuaje si cu ea stiu ca voi planifica o sedinta foto,putin mai profi.
ehh,not so bizi schedule ,dar ciudat.
un lucru ciudat ma tulbura,trebuie sa ma gandesc la el destul de mult.de fapt,se va rezolva intr-o vreme,cam totul..probabil in bine sau in probabil in rau.nici eu nu stiu.

dar sunt calma.si asta e bine.

2 comments:

Anonim spunea...

niiii, i'alai pe flaviu.
si pe luciano .
(daniela)

Sunaina spunea...

toata lumea ii stie pe "electricii" hairstylisti :P ce zile palpitante ai. mi-e dor de tine live!