all the pretty faces.

Wait for something better
No one behind you
Watching your shadows
This feeling won't go

so here I am.
sambata seara,smulgandu-mi fire din capul ce-si pierde oricum zilnic zeci de fire.peste tot,dare albastre,subtiri plutesc in bataia soarelui.eccouri ale trecerii mele prin diferite locuri,prin diferite vieti,prin diferite puncte de vedere.
uite-ma ,in noaptea aceasta minunata si linistita.sambata seara,beau o cafea mare cu lapte si-mi fumez tigarile primite cadou de la mama.cartusul nu ma va tine pana la revelion.
sunt la un pas de a-mi roade unghile de nervi,de sila,de ciuda,de sila.mai am un pic si explodez.
e prea multa liniste in jurul meu si oricat as fi afirmat ca-mi prieste,nu imi e absolut deloc bine in toata linistea ce ma inconjoara.ma simt ca intr-un spital de nebuni,deghizat intr-un apartament "family cosy".
astept sa intru pe ultima suta de metri a acestui episod,ergo ultima suta de metri a anului.
astept sa-mi vina banii,actele pe masina si cel mai important ..prietenii acasa.sau sa plec eu la ei.sau sa plecam undeva impreuna.astept sa vad chipurile vechi,mereu noi,cu cate-un lucru nou al vietii.astept sa-mi impart gandurile,nevoile,bunatatile.
astept schimbarea ,careia ii ia prea mult timp sa vina.

And they're zipping white light beams
Disregard
ing bombs and satellites

sunt satula pana peste cap,de liniste,de oboseala,de nimicul ce ma epuizeaza total.
sunt nervoasa pentru ca ma aflu din nou in fata televizorului ce-mi transmite imagini din viata fiecarui om drag.sunt nervoasa,iritata si mi-e ciudat ca nu pot fi si eu inauntrul lui.acum.acum.ACUM.

mrr.

1 comments:

Sunaina spunea...

pana si Ralu a zis ca tu lipseai azi... >:D< venim acasa in curand!!!!!