one last thing.

When there's a trap set up for you
In every corner of your room
And so you learn the only way to go is through the roof



inainte sa urez tuturor un an mai frumos,plin de iubire si sarac de criza financiara,trebuie sa las un suvenir muzcal,desprins parca din starea mea din aceste zile ale anului.
simt de vreo doua zile ca am sa mor,mi-e teama de ceva,mi-e teama sa inchei anul,dar stiu mai bine ca nimeni ca trebuie sa o iau de la zero.e singura ocazie reala pe care o am.sper sa ma intorc acasa un om schimbat.sper asta doar pentru binele parintilor mei.,care si-au pierdut deja rabdarea si sunt convinsi ca nu ma ai pot schimba.vreau sa o fac din incapatanare.ma pot schimba,pot sa fiu mai buna..cel putin cu ei,pentru ca merita.!
masina ramane in parcare,pentru ca vreau sa fiu libera de griji si obligatii,telefonul va fi deschis de putine ori,pentru ca nu vreau sa fiu asaltata ca in fiecare an d tot felul de mesaje de la cine stie ce persoana si-a amintit ca exist,iar messengerul si blogspotul vor fi in treacat vizitate.
eu plec,in orasul meu drag,in a 2-a mea casa.merg in cautarea sinelui.
this is it.my chance.my zero.my everything.my nothing,the real end of the end.

cum ziceam,suvenirul meu muzica e :




heve fun,on 31st ,be wild on the 1st. see you in 2009!

peace and love,
Suz