Sandstorm.

I know what nobody knows
Where it comes and where it goes
I know its everybodys sin
You got to lose to know how to win

Half my life is in books written pages
Live and learn from fools and from sages
You know its true
All the things come back to you

Sing with me, sing for the years
Sing for the laughter, sing for the tears
Sing with me, if its just for today
Maybe tomorrow the good lord will take you away


am un milion de amintiri din ultimul an,ma simt parca mai batrana cu 24 de luni,dar e bine.am trait multe.am vazut multe.am amutit in fata multor situatii,am mers intotdeauna mai departe.
atatia oameni au venit si au plecat,dar prinsi in sita au ramas doar cei importanti,dragi,pentru care am un respect enorm.
am o cutie plina de amintiri.plina de bonuri,poze,etichete sau bilete de intrare.imi aminteste de fiecare loc pe care l-am vizitat,in care-am intrat ,unde m-am simtit bine sau rau.
nu-mi place ca am fost personaj principal in anumite secvente,nu vreau sa dau inapoi,sa derulez anumite clipe in care m-am simtit ca ultimul om de pe pamant,dar nu pot sa regret ca am trecut si prin latura raului.am invatat ce e binele.am invatat sa-l apreciez,sa ma bucur de el,sa-l gust asa cum e el cu adevarat.

ce-am facut anul acesta?
am rabdat o serie de evenimente sentimentale,care m-au innebunit si mare tare.care mi-au scos inima din piept si-au maltratat-o in ultimul hal.am plans la inceputul anului,dar undeva pe la mijlocului lui am invatat sa refuz toata nevoia de a plange si sa o transform in ceva mai bun,intr-o ura ce-mi transforma sinele intr-un demon absurd,paranoic,nebun ,nebun de tot.
ma simt mai bine.am descoperit oameni speciali.am descoperit minti stralucite,am descoperit destine fascinante si carti care parca astepta sa fie scrise.am gasit trupuri absorbite de gol,am incercat sa umplu golul pana cand am cedat,intr-un final.pana cand am realizat ca niciodata n-am sa depasesc momentul si persoana x,pentru ca e parte din mine,oricat de mult as incerca sa o smulg din interiorul meu.nu mi-e bine nici acum.nu respir mai usor,nu am un ritm cardiac mai bun.mi-e tot dor de acea cafea divina,oricat de buna ar fi cea din cafeneaua locala.mi-e dor de liniile fine ale acelui trup,de miscarile exercitate.mi-e ciuda c-am pierdut intr-un joc atat de usor,mi-e ciuda ca mi-e enorm de greu sa intru in viata unui alt om, ca sa o refac pe a mea.mi-e greu,mi-e imposibil dar o fac.merg mai departe.e logic.

ce-am mai facut anul acesta?
am calatorit mult.pe langa drumurile obisnuite la cluj,am facut multe drumetii,de fiecare data cand am simtit nevoia.de exemplu in mai,am hotarat ,eu si adina , ca ar fi ideal sa plecam in Gura Humorului ,la Bucovina Off Road Challenge.cred ca a fost cea mai spontana plecare,dar si cea mai frumoasa.dincolo de drumul ingrozitor pana acolo,dincoio de scandalul monstru din tren,de tigani,de politie,de somnul putin,s-au aflat peisaje minunate,oameni ciudati dar draguti,mici oameni mari care se jucau cu masinutele murdare,mult soare.multa liniste tulburata din cand in cand de ceasul nebun.multa placere.intr-un final,multe amintiri frumoase legate cu poze.
am fost la mare.un lucru obisnuit.nebobisnuit a fost drumul.primul meu meu drum exagerat de lung,facut cu trenul.imi amintesc rasaritul.trezirea aceea sifonata,pe la 5 jumate,razele rosii de soare undeva la orizont,oameni semi-treji in jurul meu.un lan mare de floarea soarelui,o tigara fumata cu greu.marea albastra,si 4 omuleti simpatici alaturi de mine.concert Trentemoeller,cu 30 de mii de orgasme audio-vizuale,Burn cu Ursus si Fatboy Slim.


Liberty Parade,atmosfera deliranta.seara-n vama veche,cu luna plina,cu mult vin si bai la in costumul evei sub stele.drumul spre casa,autostrada si muzica ce suna in jurul meu,plina de dorul casei.n-a fost tocmai Ozora,nici Sziget,dar a fost ceva mai mult decat imi imaginam.
micile petreceri din oras sau din cluj n-au lipsit nici ele.
am cunoscut oameni.am iubit oameni.am urat oameni.

am facut poze.exagerat de multe poze.mi-au cumparat ai mei aparat foto nou.a fost cu desavarsire un lucru la care nu ma asteptam,dar totusi un pas in incercarea de sustinere morala a viitorului meu.financiar mi-a mers exagerat de bine.mi-am dat demisia in aprilie,dar bani tot am avut.mici joburi,cu profit mare,mici afaceri.bani sa tot fie,criza financiara nu m-a afectat.
ba mai mult,mi-a adus masinuta in parcare si multe,multe drumuri la munte cu ea.

aaah!era sa uit.2008 mi-a dat curaj.mi-am surprins propria persoana cu curajul de-a-mi face un tatuaj,la care visam de ceva vreme.inainte sa se incheie ,am sa mai fac unul micut,cat sa-mi incep anul cu bine,cu incredere.mai am cateva trucuri,mici placeri ascunse,poate chiar superstitii pe care vreau sa le pun in practica pentru miezul noptii,poate poate 2009 va fi mai bun decat cel pe care-l las sa se odihneasca.


ma simt obosita,slabita,dar nu incetez sa sper.nu incetez sa visez la ceva mai bun,pentru ca doar visele sunt baza realului.fara ele,nimic din ce-am trait pana acum nu s-ar fi intamplat.fie ca au fost scurte,de moment sau lungi si reimaginate in fiecare zi,visele mele au fost intotdeauna baza realitatii.am sa continui sa o fac.

in final,mai am de lasat un mic suvenir,o mica atentie ce face parte din obsesiile mele muzicale.
o piesa ce leaga practic fiecare cuvant al acestei scrieri lungi,din 27 decembrie.o piesa veche,dar plina de amintiri subtile..
numele pare a fi exact starea mea din acest an .So here it is :