perfect days.

e...OCCHIO!
singura amintire din ultima zi de scoala pe 2008,e legata de orele de italiana.I had a great time,desi am fost mai obosita ca niciodata : "Alessandra,tu sei nata stanca"..."E vero!"

si-apoi,ca in fiecare an inainte de craciun,am trecut printr-un session de poze cu o parte din colegi,am fumat tigara dupa tigara,in timp ce comentam caldura de afara si impresia ca "vin sarbatorile pascale si nu craciunul".
si acum e bine.am un program foarte bine realizat.pana in 23 la ora 8 seara trebuie sa fiu gata cu porogramul meu de super maid,ca apoi sa impodobesc bradul,sa impachetez cadourile,sa ma ocup si de mine,ca sa pot fi calma in 24 si eventual sa o mai ajut pe mama cu ceva.

azi am un session de dentist.de la 12 jumate.mi-e frica,dar dintele meu nebun trebuie facut.
face parte din ultimele mele dorinte care trebuiesc indeplinite inainte sa se termine anul.
si apoi un session de shopping cu taicameu,putin condus cu masina mea,sa ma obisnuiesc cu ea.
appoi o seara de somn,ca sa capat energie sa ma apuc de toate treburile.

de la mos vreau un pc nou.sau macar niste rami :))