Disregarding the bombs

The starmaker says it ain't so bad
The dreammaker's gonna make you mad
The spaceman says everybody look down!
It's all in your mind


ma plimbam azi lejer printre oamenii exagerat de grabiti,ascultand The Killers.se intampla sa-mi placa muzica oamenilor astia,in perioade in care fie-mi merge bine,fie-mi merge rau.deocamdata-mi merge bine,chiar foarte bine as putea spune si cred ca si muzica si versurile
ma urmaresc peste tot,ca intr-un film.e ..un fel de soundtrack to my life.

And you know I'm fine,
but I hear those voices at night
Sometimes...

afara era o lumina cenusie,de pranz arhiplin parfumat cu aroma de cafea bauta in cafeneaua mea preferata.brusc gandul,mi-a sarit pe autostrada,la privitul in gol si la Read my mind.la cum se impleteau acordurile melodiei cu soarele,cu drumul,cu graba,cu viteza si nevoia de a ajunge oriunde,la o oprire fara sens,la o pauza de tigara.
am simtit caldura serilor de vara,rasaritului de soare din mare.m-a cutremurat amintirea linistii unei zile de plaja,stropita cu bere cu lamaie,plimbatul prin oras pana la ore tarzii,drumurile,intoarcerile si revenirile.
n-am simtit niciun gram de melancolie.n-am simtit niciun dor aparte si e ciudat.
imi simt sufletul indepartat de trup si doar pentru ca undeva in sinea mea ,am cunoscut o schimbare mentala exagerat de mare.un pozitivism stupid si acerb s-a instaurat,chiar in aceasta perioada.imi neg fiecare gand rau pe care-l am ,reusind sa-mi instalez binele si sa inlatur frica pentru perioada care urmeaza.suprim momentul x al anului trecut,ramas in luna decembrie a anului 2007.ma intorc,in urma cu doi ani la luna decembrie si zambesc emotiv,ascultand When you were young.

si-apoi accept realitatea propriu-zisa,pozitiva si linistita cantand Spaceman over and over again.

P.S - mi-a reaparut dupa 17 ani hernia ombilicala.ma amuza,pentru ca ma doare buricul.(cum sa te doara buricul,fara sa-ti faci macar o gaura?!!) si nu prea pot sa fac effort.trebuie sa-mi tin comprese si sa iau ceva medicamente,in speranta ca pana la revelion imi va trece.daca nu,eh asta e.o fortez pana crap,dar nu ma las doborata de asa ceva.

P.S 2 - calculatorul e tot in stare de negarea batranetii lui.incearca sa-si dea efortul sa faca multitasking.in weekend ii fac un reinstall si daca nu merge mai bine,il arunc pe geam..si de data asta vorbesc serios.m-am chinuit sa editez ceva,de vineri,de la reprezentatia draguta a tipilor si tipelor din Cluj.asta e rezultatul.[doua poze intr-o ora jumate.mosu' vreau si-un pc nou de craciun..!]