burning down the skyline.

Every time you fall
And every time you try
Every foolish dream
And every compromise
Every word you spoke
And everything you said
Everything you left me, rambles in my head


mi-ar placea sa-mi incep, asa ca vineri, mai multe dimineti,mult mai multe.intr-un numar exagerat,chiar.sa fie devreme,mult prea devreme pentru unii,mult prea tarziu pentru altii.sa fie frig si afara ploia sa scoata zgomote desprinse din isteria naturii.sa fie inceput de decembrie si aburii ce ies din cafea sa se uneasca cu fumul de tigara.intreaga unire,exicitanta,aproape de orgasmul linistitor,sa se izbeasca de geamul rece.in intunericul de afara,aburii lipiti pe fereastra sa para fotografii ale unei realitati surprinzatoare,unice pentru fiecare-n parte.
mi-ar placea sa-mi beau cafeaua mai des asa,schimband vorbe cu cate-o fiinta aparte,speciala,ciudata pentru care sa am respect si-o dragoste aparte,in directa proportionalitate cu nervii ce-mi invadeaza capul si pieptul,mereu.
cafeaua are gust mai bun asa.chiar daca e apa cu gust de cafea,fiind facuta-n graba si-n frigul ce-mi patrund corpul dimineata.cafeaua are gust mai bun asa.si dupa fiecare inghititura sa imi ondulez buzele in forma unui zambetca apoi sa plec in graba spre orasul abia trezit,luminat si ornat in excess,cu putina insufletire...categoric,as avea zile frumoase.

mie nu imi ajung trei ani sa fiu fericita.n-am timp sa-mi indeplinesc misiunea pe caresufletul mi-a dat-o.

mi-ar placea sa fiu copil ,din nou.as putea sa-i cer mosului multe.as putea sa-i cer lucruri usor de gasit.as vrea sa-mi amintesc fericirea aceea stupida si inocenta.mi-ar placea sa-i pot scrie mosului ,ce-mi doresc eu anul acesta.as putea sa-i multumesc pentru gaura din buget pe care i-am facut-o.sa-i multumesc pentru aparat,pentru noile accesorii de legat la chei si tinut in portofel-respectiv cheia si actele de la masina-,pentru toate chestiile cu simboluri budiste.chiar si pentru bota pe care o meritam.mi-ar placea sa-i zic ca as renunta la ele,pentru..
pentru un lucru atat de marunt si ciudat,batran si mereu tanar.
as putea sa-i cer atat de multe,asteptand ca toate sa se indeplineasca intr-o singura seara.
mi-ar placea sa fiu copil,un alt copilt.un copil mai putin ciudat si mult mai inteles.
mi-ar placea sa cresc intr-un om mare,cu mai putine ganduri si amintiri halucinante,delirante...