the ride.

I don't need time
I don't need time
No I can get by myself
I don't need time
I don't know why
The summer wind
Did not tell
I scramble all night
And I know that I
Will never be common will
But I can get by in the meantime by myself


nu-mi imaginam cum va fi un an mai tarziu.in acea zi,rece si ironic de insorita,de 10 decembrie tot raul ce picase peste capul meu, a fost coplesitor.a fost cumplit,infiorator,ciudat,presimtit.
a fost.
si cum e acum?nu mi-e usor sa respir,nu mi-e usor sa ma gandesc la ziua de maine.dar o fac.trec peste fiecare ora,ca si cum nu ar fi existat nimic.inchid fiecare clipa frumoasa sau urata,intr-o cutie(poate verde),undeva inauntrul meu si-mi vad de treaba.
am trecut peste apogeul durerii,si-au ramas acum ecouri ale ei.eccouri pe care le simt si le aud,dar pe care incerc sa le ignor asa cum am tot incercat in ultimele 12 luni.am simtit si alte atingeri intre timp,am simtit si alte buze si puncte de vedere si ganduri.dar pot sa marturisesc ca niciunul nu a fost asa cum a ramas in amintirea mea,acel special de alta data.
nimic impresionant,nimic tentant mai mult de o data.nimic trecut de normal.monoton.nimic spectaculos.dar m-am complacut.am incercat si inca nu m-am lasat balta.n-am sa reusesc niciodata,si o spun dupa atata vreme si atatea inncercari.n-am sa reusesc,dar macar nu stau cu mainile in san.

A change came in disguise of revelation, set his soul on fire.
She said she always knew he'd come around.
And the decades disappear
Like sinking ships but we persevere.
God gives us hope but we still fear what we don't know.

n-am sa multumesc prea multor persoane pentru ajutor,pentru ca nu multe m-au ajutat.pentru ca mai multe m-au incurcat si mi-au intors pe dos ajutorul pe care l-am dat si eu cand a fost nevoie.dar e o persoana careia trebuie sa-i cumpar o bucata de pamant pe luna si sa-i scriu mare de tot,"multumesc".sa-i multumesc ca a fost atunci si dupa si e chiar si acum alatari si ma plezneste din cand in cad sa nu mai pic in pasa proasta,atat de tentanta.si e miss Sunshine,the one and only...special thing!

1 comments:

Sunaina spunea...

forever and always, our love will survive. it's a deal!