woke up this morning.

You woke up this morning
Got yourself a gun,
Mama always said you'd be
The Chosen One.

astept craciunul.astept masa de craciun.linistea serii.astept 'the aftermath' of the night.astept sa ma pot uita la un film,de la cap la coada fara sa adorm.astept sa-mi instalez undeva in camera videoproiectorul, ca sa fac poze.astept sa-mi desfac cadoul,absolut minunat.astept sa se desfaCA CAdourile.astept multe..
imi pierd capul in treaba,in programul lipit pe frigider..everything is on schedule ,now.
in pauze,imi dau seama ca exista anumite piese pentru care prind obsesii,dincolo de The Killers(de care m-am saturat dar la care nu pot sa renunt si dincolo de Juno Reactor,pe care-mi place sa adorm si sa ma trezesc.)
zilele acestea,am avut o singura obsessie si asta doar pentru ca ma simt putin Soprano.deep down inside I feel like a little mafia fella.

so here it is : Alabama 3 - Woke up this morning..