vapour rumours

decembrie.
in miez de noapte-mi zambeau gandurile halucinante.stateau toate aliniate langa mine,prinse cu sfoara de rafie de peretii caramizii ai incaperii.delirul era imens ,intrat fara sa stim,fara sa simtim in mintile noastre.timpul avea un curs iregular,trecand tot mai repede sau tot mai incet. si apoi ca din senin a disparut totul. si-am ramas singura cu gandurile mele.am intrat intr-o lume a oglinzilor unde-am gasit aceleasi intrebari,vechi deja de-un an.n-am gasit niciun raspuns,dar am gasit intr-un colt mucegait o teama transformata-n ura..

ura,un element definitoriu in ceea ce ma priveste.ura fata de oameni,situatii,ganduri,fapte.
ura pentru indescifrabil,pentru destin,pentru "toate lucrurile ce se intampla cu un motiv".
ura pentru luna decembrie.pentru ca in luna a 12-a ,la fel ca in ceasul al 12-lea,se intampla mereu lucruri la care nu ma astept.se rastoarna situatii.se clarifica sau se intortocheaza si mai tare soarta.
ce ma mira cel mai tare e linistea in care ma scald acum.linistea care poarta mirosul celei dinaintea furtunii.si mi-e groaza.mi-e groaza de inca o furtuna emotionala.mi-e teama ca n-am sa reusesc.ma epuizeaza linistea monotona,deja banala.imi irita urechile si as vrea sa opresc totul in loc.sa nu avansez,sa nu dau inapoi.sa ramana toate nemiscate-n jurul meu.ca o pauza,in care pot sa analizez fiecare detaliu.as gasi raspunsuri.anumite raspunsuri,dar nu cele pe care le caut.
astept, astept, astept schimbarea.astept sa vad ce-mi pregateste viitorul.ce-mi rezerva urmatoarele 28 de zile.in fiecare an s-a intamplat ceva care m-a marcat si sper sa nu mai fie niciodata un decembrie ca cel din 2007,cand am vazut moartea cu ochii si-am simtit adevaratul gust al vietii.
poate anul acesta e diferit.poate nu se va intampla nimic rau sau bine.sau poate chiar nimic..

si atunci...de ce nelinistea-mi infecteaza linistea cotidiana?