you're crazy,man..

How can I explain
Talking to myself
Will I see again


a fost deja un weekend neasteptat de surprinzator.eu aveam de gand sa ma bucur de perioada mea de convalescenta,stand in fata televizorului,trimitand mesaje aiurea unui omulet,dupa cum i-am promis,stresandu-l in his "quiet time"
din fata televizorului nu m-am miscat,dar nu i-am trimis numai lui mesaje.mi-am amintit de ziua unei cunostiinte si cum eu sunt obsedata sa trimit mesaje la miez de noapte,i-am trimis si acestei persoane toate gandurile bune,cu ocazia zilei de nastere.doamne,inca sper sa fie o greseala,pentru ca mi-e nu-mi place sa stiu ca oamenii sunt indragostiti de mine.
eu nu sunt o persoana sociabila.am avut ce-i drept niste tentative de-a fi una,tentative care mi-au adus niste oameni adorabili in viata mea,dar oameni care abia invata sa inteleaga ca I am not a people person,si ca when I need to dissapear I just do it.
ar fi ciudat ca aceasta persoana sa-mi fi trimis mesajul de multumire(vorba vine multumire),din suflet,pentru ca..pentru ca ar fi pur si simplu ciudat,mai ales dupa ce toata vara am glumit pe tema unei eventuale ..si absolut imaginare relatii cu persoana in cauza.

inteleg,e prima zi de primavara(si doamne cate s-au schimbat de la inceputul anului si pana acum!),inteleg ca se dezgheata hormonii prin oameni(exclud ,desigur,"oamenii iepuri,"care ca mine, au hormonii dezghetati tot anul),inteleg si ca sunt o fiinta superba si desteapta si parul meu albastru socheaza(se pare ca in bine) pe toata lumea(cata modestie,tatiii!!!)..
dar..eu nu am nevoie de asa ceva.I need friends.friends with benefits cel mult.
si doar pentru ca nu vreau sa fac rau nimanui.pentru ca nu vreau energii negative,pentru ca m-am saturat de asa ceva,pentru ca mai am trei luni de umblat aiurea prin orasul meu drag de mana a 2-a.pentru ca viata mea nu-i aici,pentru ca...in fine,pentru ca e energie folosita in van..sa ma iubesti...asa.."mult!"

mrr.
imi beau limonada.beau o lingurita de sirop si ma pun in pat.poate azi n-am sa mai visez atat de ciudat.(desi cred ca din cauza siropului visesz asa).poate e o chestie imaginara si pana maine-mi dispare mesajul din telefon..sau primesc vre-unul in care sa-si ceara scuze si sa-mi spuna ca a gresit destinatarul.
sau poate previziunile au fost reale.omul chiar tine la mine.sau poate ar trebui sa-i fac o vizita,sa vad ce doreste de la saracuta de mine.ah..
tot asa mi se intampla.oamenii de la care ma astept mai putin si de la care-mi doresc mai putin,imi trantesc cate-o faza ca cea din seara aceasta...si eu?eu inca astept sa am curajul sa fac si eu asa ceva,sa mi se raspunda asa ceva de la cine visez,de la cine sper.
nu,nu vreau acum.dar undeva in viitorul meu perfect,stiu ca se intampla deja.