delir verbal.


imi simt sangele in vene,ca ceara din lampa.segmentat in bucati mari,fara forma.
camera arata ciudat,lumina e diffuza.singuratatea si linistea ei imi confera pace.e bine.
ceaiul sta sa se raceasca pe masa,imi place cat de ordonati sunt aburii.
e destul de tarziu,cerul e senin.incep sa vad constelatiile verii,noptilor de vara cand cand mi-era gandul sa trupul cu el.si era bine.mirosul cremei de corp imi trimite eul in amintirea unor zile ,acelleasi zile,dupa care duc dorul.
in playlist l-am gasit pe calvin harris.melodia-mi da senzatia aceea perfecta pe care o ai la un 'parti' in aer liber si te afli intr-un delir inimaginabil.senzatia aceea de "azi nu exista probleme,azi e totul perfect".senzatia de bine pe care-o ai pe-un drum insorit,cu lanuri intregi de culori vii din dreapta si-n stanga ta..

you cannot dream yourself to notice
to feel pain and swallow fear
but can you stay up for the weekend
for next year

God i can’t do this any more
though ill be laid down on the floor
as many feet walk through the door

I’m not alone

mi se pare ca ma trimite cu gandul si la el.subconstient,ceva se intampla acolo!subconstient,subconstient...mi-ar fi placut sa studiez medicina.mi-am fi placut sa devin neurochirurg.creierul uman e fascinant!capabil sa produca cela mai frumoase vise si cele mai urate cosmaruri.capabil sa delireze,sa invate,sa halucineze.superb.
omul prin creerea lui e un lucru fascinant.plin de secrete,
un labirint.