rabbit heart.(another month ended)


Here I am, a rabbit hearted girl
Frozen in the headlights
I look around, but I can't find you
(raise it up)
If only I could see your face
(raise it up)
Instead of rushing towards the skyline
(raise it up)
I wish that I could just be brave

I must become a lion hearted girl
Ready for a fight
Before I make the final sacrifice

imi incep postarea cu versurile ultimei obsesii muzicale
.o piesa incredibil de ciudata,cu influente ametitoare.
si ca in toate obsesiile mele,ma regasesc si aici in cuvinte.

mi-as dori sa nu-mi fie frica si mie cum ii e frica unui iepure.
mi-as dori sa nu sufar de paranoia evenimentelor ce urmeaza sa se petreaca.
mi-e frica de examene,de puterea pe care o au oamenii acum asupra mea.a
dica asupra viitorului meu.nu doresc sa-mi ratez fericirea in cariera.
imi doresc ca viata mea sa nu fie un dezastru ,la sfarsitul caruia sa ma uit inapoi si am doar regrete.
daca ar fi sa mor,acum,as muri trista.
am trait doisprezece ani cu temeri,frica,dezechilibru mental,foarte putina fericire si multe alegeri proaste.
imi doresc ca urmatorii 12-15-30-50! sa fie frumosi.
imi doresc sa fiu imlinita.si daca nu e sa fiu implinita pe plan sentimental,vrea atunci implinirea materiala.
asa ca,inca o data,spun ca mi-e frica de puterea oamneilor cu care va trebui sa confrunt viitorul.

mi-as dori sa fiu un animal de prada.
mi-as dori sa pot fi viteaza si brava,increzatoare in actiunile mele si-n tot ceea ce fac.
mi-ar fi usor,insa nu mi-e.
ma straduiesc eu,intradevar sa -mi maschez si frica, si neincrederea.
nu stiu daca au existat acestea in viata mea pana acum,dar daca au existat,atunci unde s-au pierdut?
probabil am sa le regasesc cand totul se va termina,si va trebui sa-mi schimb viata.

pana atunci,cu temerile si dorintele mele gasite-n cuvinte ritmate,incerc sa reflectez la tot ceea ce se intampla acum.
imi trebuie un alt sentiment mascator.pentru ca ,adevaratul sentiment este pur egoist.
in realitate ma bucur ca se termina totul,dar de dragul oamenilor din jur,ar trebui sa zic ca nu ma bucur ca ia sfarsit this chapter of my life.
uf,e complicat si mi-e prea greu de exprimat in cuvinte acum.

cafeaua ,m-a imbatat de tot...