searchin' for alice.

Bizarre is good! Common has hundreds of explanations. Bizarre has hardly any.

delirant,cu timpul care-a curs inainte si inapoi ,weekendul meu a trecut repede.
vineri,odata cu norii care scurgeau apa pe pamant,veneau si amintirile in capul meu.afara ploua,ploua ploua si eu ma adaposteam in amintirea drumului,si-a hotelului si-a trenului si a concursului.
sambata toate a fost puse pe stop.am uitat complet de orice amintire,dar m-am legat de altele in timp ce faceam poze siluetelor din apa albastra a micului bazin.mmm,confundam fetele cu-n chip si chipul cu placerea si placerea era luata din trecut.mi-am pus in cui toate dorintele si-am incercat sa zambesc si sa ma bucur de atmosfera.m-am simtit singura,mai singura ca niciodata,desi in jurul meu oamenii roiau si zambeau.ah,dar nu,nu e problema.sunt obisnuita cu intregul sentiment.e un amestec ciudat,de rau si bine.un sentiment de care ma bucur,de fiecare data cand il simt.imi dau seama cate dimensiuni are lumea in care traiesc,cat de limitate sunt si cat de multe dimensiuni infinite mai exista de fapt.insa ele nu pot fi atinse pentru ca tin de-un eveniment sau altul din trecut.de fapt,ele reprezinta viata asa cum ar putea fi in prezent.mai buna sau mea rea.oricum,sentimentul a devenit ca un drog,pe care-l caut.ma simt dependenta de el,pentru toata starea pe care o creaza.dar el vine doarte rar sau foarte des.in ultimul timp a fost tot la doua zile.si doar asa am realizat unde traiesc si de ce.dar mai sunt multe lucruri pe care le caut.probabil si raspunsuri,printre ele.

in mare,e o imagine cosmica.toata trairea,tot sentimentul,toate sentimentele.nesomnul,insomnia si furia.furia dureroasa si cumplita.


iepurele o cauta pe alice,afara ploua,dar raze de soare luminau picurii.cu capul pe pamant,ea statea si se uita spre el.si a gasit-o cand si-a intors capul.i-a vazut chipul si-a fugit spre ea,dar cand s-au intalnit,instictul animalic l-a pus pe fuga.si-a fugit.dar ea l-a gasit.mereu o face.ii cunoaste obiceiurile si felul de-a fi.l-a dus acasa.il iubeste.si-o sa-l iubeasca atatea zile cate mai are inainte.