push the envelope.


Well, I got my mind out of sight
lost the common sense,

got a rave in my brain
like
i’m without defense.


mm si a fost si ziua Adinei.vineri seara,amandoua am trait in trecut,mai precis in aceeasi seara de 8 spre 9,din 2008.poate ca a fost si aceea o seara frumoasa,aprope perfecta.poate ca am sperat amandoua sa ne fie iar bine,binele din acea seara.poate c-am sperat amandoua la drumul plin de sperante de atunci,dar ne-am dat seama repede ca trebuie sa ne indreptam cu pasi repezi spre prezent,pentru ca el ne ofera multe lucruri extraordinare.
ma rog,extraordinare in ceea ce o priveste pe ea.in ceea ce ma priveste,lucrurile sunt in orice fel dar nu extraordinare.cred in puterea timpului si sper ca el sa le rezolve pe toate,dar,deocamdata sunt pusa pe pauza si astept sa mi se intample si mie ceva bun.
chiar daca vreau sa cred ca universul echilibreaza intotdeauana situatia,mi se pare imposibil sa accept acest lucru acum.mi se pare ca balanta lui si-a pierdut echilibrul si tot ce ar trebui sa traga in jos pentru mine,ramane suspendat in stratul fin de aer.mi-e ciuda,recunosc.sunt de-a dreptul fustrata,dar totul e la timpul prezent.speranta mea e atasata de viitor.se va echilibra totul,chiar daca nu cred si nu simt asta acum.
sunt confuza pentru ca a trecut aproape jumatate de an si n-am facut absolut nimic.nici macar n-am observat ca primavara e cam pe sfarsite si ca vara fierbinte se apropie.draga de ea,o pierd.ii pierd o buna bucata de timp pe examene pentru care nici macar nu m-am pregatit inca.
sau ma rog,nu asa cum ar trebui.
dar iar,vreau sa cred ca totul va fi bine si pentru mine intr-o zi.macar intr-una.sa zambesc si cu sufletul,sa indraznesc sa visez mai mult decat banalele vise de 7 minute,sa alerg pe toate campurile verzi , sa-mi conduc masina,sa..simt ca nu am probleme sau griji.

timpule,ce-mi faci?

si o mica recomandare de inceput de saptamana :The Asteroids Galaxy Tour si al lor album Fruit.pentru cei ce asculta cu placere virbratii in genul minunatilor ani americani,'60.foarte retro,parca ar fi de acolo :).