astazi imi amintesc.

de ieri.de ce a fost,de cum a fost,de cat de putin am profitat de tot.
astazi mi-am dat ultima teza la romana.astazi,in pauza dinaintea tezei soarele imi batea pe chip si tigara avea un gust placut,de vara.astazi mi-am amintit,cum anul trecut din cauza tezei la romana,ne-am intarziat plecarea cu cateva ore.si-am patit atat de multe!
cauza si efect!
am fost atunci cu ea in Bucovina,umbland aiurea dupa doi oameni,dupa adrenalina.orasul micut si linistit ne-a gazduit aproape doua zile.doua zile superbe,pline de soare si poze.
mmm,mi s-a facut dor si de domnul Blup Blup,si de dimineata in care am dormit toti la el in camera,si de cearta pe care a avut-o cu un personaj de acolo.in general,mi-e dor de acele zile,pentru ca au reprezentat un apogeu,la vremea aceea, au lucrurilor pe care am fost in stare sa le fac.un mic act de nebunie,consumat in nebunia si mai mare de a lua trenul de 9 si-a pleca spre cluj..
inca-mi pare rau.as fi ochit in tot acel timp,masinute namoloase si baieti murdari,(hihi!)dar am plecat,ca sa fiu alaturi pentru cateva ore de el.in noaptea in care noi ne chefuiam cu offroaderii si umblam pe stradute,el avea un party.am o memorie buna,acele zile au insemnat mult pentru mine.

tren. liniste. soare. dej. cafeneaua vietii.cafeaua vietii. bere ieftina. tren. aventuri macabre. verisoara,vecina,politie,catuse,alcool ieftin gasit in buda. gara. gura humorului. hotel. camera mare.camera ieftina. SUZuki power.BLUP BLUP. masini murdare. adrenalina degajata in aer,trase adanc in piept. ha ha blup blup. poze poze poze! Best Western. camera mica,somn in scaun. somn in pat. trezire tarzie. fuga dupa tren...13 pe drum. 3 state degeaba.

dar asta a fost atunci.si acum as pleca in bucovina,chiar daca nu mai exista formula de anul trecut.as pleca si pentru misterii de la zuki .
as tot pleca,in gol,peste tot si oriunde,doar sa fiu oriunde dar nu acasa,printre carti ,caiete,sevalete si creioane.zau ca m-am saturat.
mi-am pierdut libertatea si spiritul.
doua lucruri greu de recuperat.
pe deasupra,cu cat mi-e mai scarba de oameni in general,cu atat mai mult mi se face dor de oameni la mod personal.de ei,cativa,dragi mie.

Pretend that you don't mind

But you know everything that you left behind