can't have it all.

dar nu are legatura cu tine, sorry:(

pai si de ar avea.si de ar avea legatura,tot la fel m-as simtit.dar nici macar nu are.nu are si atunci tot inauntrul meu se cutremura si se crapa in mii si mii de parti.ma doare fiecare bucatica ce cade pe pamant.raspunsul meu e clar,il stiu fara sa-l intreb.il stiu pentru ca e evident,pentru ca a trecut pe langa mine,ca o adiere de vant de toamana tarzie.o adiere ce-ti taie chipul in parti egale,oricat de lin ar fi.
si raceala e cumplita.si nu e doar cea tipica,cu febra,cu nasul rosu,cu dureri in piept la fiecare tusa.e si cea cu durere constanta in piept.care te doare si te apasa si pana la urma-ti taie si ultima suflare de aer.aia e cea mai urata raceala.
un fel de gripa porcina.
un fel de gripa aviara.
un felde toate gripele din lume,pentru ca deh,dupa toate de simti la fel.
dar gestul e firesc.si eu am reactonat la fel pana de curand.am lasat mereu deoparte alegerea cea buna,pentru cea proasta.si cand totul era bine,totul era linistit,a venit vremea unei noi alegeri.
parcarea e mare.am loc,am bilet.am si rabdare,cred.desi rabdarea e cea mai scumpa.