the question

oare de ce,desi au trecut doi ani,ma simt la fel cand ascult Duran Duran-Falling Down?
au fost perioade de liniste totala,cand s-a intamplat sa mai ascult ritmurile melodiei si parca ma simteam altfel.poate era stratul de suprafata atat de gros incat nu puteam distinge binele de rau.dar acum cand s-a desirat tot binele,acum de ce sa ma simt din nou de parca lumea s-ar sfarsi?
mi-e frig.frig nu doar de la raceala.mi-e frig,asa,fara vre-un sens logic.mi-e frig pe dinauntru.
parca ma inteapa toata pielea,parca ma doare si carnea.
si sufletul ma doare cel mai tare.
si fumez.
si fumez fara oprire.
si din cand in cand ma mai privesc in oglinda si vad in ochii mei o mare epava.un nimic putrezit,pregatit sa nu se mai ridice niciodata.
e doar o faza.
doar un episod.
un episod sinistru si parca ultimul din sezon.
dupa care trebuie sa mai astept o vreme.o vreme lunga sa se clarifice iar situatia,sa rad iar,sa zambesc,sa glumesc.si pana la urma la ce bun?fiecare sezon pare a avea un sfarsit cel putin sumbru.
mi-e sila de mine.mi-e sila de situatiile in care ma gasesc.
macar de-as putea sa plang.

Why has the sky turned grey
Hard to my face and cold on my shoulder
And why has my life gone astray
Scarred by disgrace, I know that its over