how things really turn up here.


pai,ma chiar amuza cum se sfarsesc lucrurile,serile,weekendurile in cluj.e mereu un amalgam de prostioare,de oameni,de foite aruncate-n sus sau lipte de pereti.e bricheta rosie si siletioasa,cu care (o spun ca o grupie si cu oarecare jena) si-a tot aprins focul rhys davies (haha!) ,briceta care de fapt,are rolul de a incalzi ,noaptea, pipa rece.e un amalgam de oameni si stari,de sentimente,de certuri.
e weekendul pe care-l asteptam cu mare drag,e weekendul niciodata calm,desi lunea ni-l planificam asa.joia se dovedeste mereu, a fi in viata.
e fiecare seara iesita la o bere,dar sfarsita doua zile mai tarziu cu spirtul pentru cosmetica baut de-un diavol si numarul de telefon la care n-ai sa suni niciodata,de parca s-ar fi intamplat ceva intre voi doi.e un amalgam de dsicutii de pe urma carora ai
tot felul de revelatii.
e depresia mea,curatata doar cu somn si pastile de dormit.e novoia de a face ceva mai mult.e impulsul si visul de a ajunge aceasta Bogdan Naumovici,varianta feminina.e scopul,visul,idealul.
e ideea,furata constant.sunt ideile pe care le ascunzi si le planifici in secret.expozitia care nu mai vine.
e joi seara,Celelalte Cuvinte in Janis.nu-mi plac Celelalte Cuvinte,dar mi-ar fi placut sa ma intalnesc cu Sergiu,hipiotul de acum trei ani,pe care l-am cunoscut in fata la Maramuresu ,de sarbatoarea castanelor.e gandul "cum mi-ar fi fost viata,daca as fi continuat sa ma vad cu el,daca ma duceam cu el de revelion la mare" e gandul "cum ar fi sa nu ne mai intalnim,doar la mana destinului,din greseala,prin tara si niciodata cand suntem in acelasi oras?"
sunt multe ganduri.
si azi e joi/e joi,e seara de iesit.e vineri,ore de la 8,prezentare de proiect cu migrena.
e gandul ca niciodata n-am sa stiu,unde am sa fiu la 1 dimineata.
e gandul acela pe care-l ai dimineata,cand niciodata nu ai sa stii cum are sa-ti fie perna,cand somnul vrea sa ia locul vietii.
e cluj,e diferit.e un baia mare la un nivel superior.