You're gonna find someone new
I really hope you do
'Cause I love you
And the sun will come on thru,
It's gonna shine for you
'Cause I adore you

noapte nedormita.soarele crapa pielea noptii.se vede pe cerul gri,incarcat de ploaie.
cafeaua sta sa iasa,iar aburii miros a dragoste,a zambet,a liniste.a orice e bine.a nori pufosi si tigari in foi de ciocolata.
miros a griji lasate deoparte.miros a totul si-a nimic.a zile fara complicatii.fara sentimentaliste.fara oameni falsi si urati.fara ipocrizie.
aburii de cafea miros a patul de-acasa,dimineata.acolo e binele suprem.pentru ca e liniste,oricat de multa galagie e inafara peretilor.
si-aici e liniste,dar e parca prea sinistra pentru mine.cateodata doare.
a cam durut toata saptamana.pana la un punct in care n-am mai avut loc si-am inceput sa accept.si-acceptarea duce la obisnuita.si obisnuinta duce la starea catatonica.un ochi mi se lasa,in timp ce celalalt ramane larg deschis.si-apoi,o crapatura se aude.
e mintea mea,care se sparge in mii de cristale.
dar e alta poveste.

cafeaua mea e buna.asa,dimineata,pe semi-intuneric.
cu semi-liniste.