penultima ultima zi.

si iar e sfarsit de noiembrie.o luna pana la revelion,cateva saptamani aruncate-n scarba acolo pana la craciun.mm craciunul,delicatese pe masa,prajituri calde la cuptor,seara impodobirii bradului.cadouri multe,pentru toata lumea si-n fine linistea pe care o cautam cu totii,regasita.
nu vreau sa stiu cat de prost si singura ma simteam in alti ani de 30 noiembrie.nu vreau sa stiu cu cata groaza ma uitam la luna din fata mea.oricum,sunt sigura ca asa mizerabil ca azi nu m-am mai simtit niciodata.nu cred ca a fost zi in care sa ma simt mai jalnic sau mai umilita de destin.azi nu-mi place nici macar Empire of the Sun.vineri imi placea.vineri era bine.era mai mult decat bine.era un "i could die,right now".a trecut ceva vreme si de atunci,se pare.
in fine.am timp sa-mi mai clarific mintea,sa mai suprim si sa-mi mai impun niste trairi.sa ridic barba,sa-mi fac lista cu ce vreau de la mine pentru noul an.sa-mi analizez ultimele 12 luni si asa mai departe.tin minte ca anul trecut n-am vrut sa mai fac asa ceva.uitandu-ma la vara,la primavara si la toamna din care ma pregatesc sa ies in forta si totusi cu mare scarba,nimic nu a fost organizat si corect.totul s-a intamplat fie pe dos,fie gresit,fie intr-o harababura totala.nuvreauastasidela2010.


in fine.exista o parte buna in fiecare zi.zilei de maine ii atribui redeschiderea blogului.ii acord o alta tema.acest lucru se intampla pentru ca joi seara am avut parte de o revelatie ce mi-a reamintit placerea mea pentru lectura si scriere si totodata mi-a amintit visul meu din copilarie.
am deschis ul alt blog,un fel de carte a tuturo experientelor si oamenilor din viata mea.
ramane de vazut ce am sa fac si cu ea.