dezumanizarea.

azi e ziua mariei.mi-am amintit de ea,inca de azi noapte,dar sunt lipsita de orice energie si nu pot sa-i urez nimic.mi-e dor de copila mea.imi amintesc cu drag de 1 Noiembrie 2008.imi amintesc cum zambea,cum se tratea de toti peretii,cum,in fine..era fericita.
nu stiu ce face acum.nu stiu cat de mult s-a schimbat.stiu ca mi-e dor de ea.

dezumanizare totala.arboaica pe strazi,suferind de-o durere mare-n piept.tusa seaca,putina febra.
toate combinate cu racirea brusca a situatiei.mesaj ce exprima totul sau nimic.indiferenta,alt episod.si eu as fi facut la fel.si eu am facut la fel pana de curand.
raul de inaugurare a noii luni.doua luni pana la noul an.
tutun rulat in foite mari.filtre mentolate.
o suta de unghii ce-mi zgarie gatul si-apoi retina,de suparare.
dar va fi bine.am certitudinea.e un fel de feeling.