the hardest of hearts.

There is love in your body but you can't get it out
It gets stuck in your head, won't come out of your mouth
Sticks to your tongue and it shows on your face that
The sweetest of words have the bitterest taste

evit.de cateva zile tot evit.sa scriu.evit sa scriu si nu pentru ca mi-e lene.de data asta,lenea nu are nimic de-a face si nici caldura.sunt doua elemente care ma tin in aer,intr-un aer vesel.dar are sa vina si ploaia si veselia imi va zbura de pe chip,chiar daca o parte din corpul meu cere picuri de apa reci pe pamnatul ferbinte.
aburi.
si-aburii de pasiune,visare,fericire.ploaia fierbinte trupeasca,la granta dintre noapte si zi,la limita nebuniei cauzate de migrenele caldurii de peste zi.ziua in care mi-am vopsit,din nou,parul in culoarea apusului si-am legat de el,printre bucle,o foare galbena.
si-am tot evitat sa scriu,pentru ca nu-mi pot lega cuvintele.pentru ca nu-s puse in ordine,pentru ca sunt multe,nascute din tot atatea sau poate si mai multe situatii si emotii.
niciodata n-am avut asa de multe emotii,la intrarea in biblioteca.nici macar in prima zi a cursului.
dar in ultima.doar in ultima.in ultima zi,cand pozele atarnau de perete ,captusite cu o mica urma de mandrie.da,in ultima zi am simtit emotii si zambetul meu nu putea fi sters de pe fata.nu,nici macar de mama care,prezenta la fata locului,mi-a tocat la propriu fiecare nerv sanatos mintal pe care-l mai aveam.prezenta ei m-a agitat.
cand noaptea s-a lasat peste oras,peste vernsajul inchis,peste baruri si crasme,strazile m-au prins in bratele lui,ca si cum,el ar fi fost cadoul mult asteptat.
premiul intai cu coronita,primit cu fericire.mainile-i reci pe fruntea mea indurerata si trupul lui cald,sa-mi tina companie,ntr-o dimineata in care lumina m-a orbit.
noapte prelungita-ntr-un drum scaldat in soare,cu geamurile deschise si vantul suflandu-ne puternc parul.amintiri dintr-o vara,dintr-un alt oras si dintr-o alta lume.amintiri noi,legate puternic de prezentul emotionat,legat la randul lui de-un viitor de care mi-e mai mult decat frica.
sevraj puternic instalat imediat dupa momentul in care-mi saruta buzele si fruntea.

e vara.e cald si furtuna se apropie,.cea din ceruri si cea din suflet.
nu stiu de care sa ma tem.