summer days,begining here.


I feel I should order a drink in celebration to welcome the summer, whose first day is ending.

m-am bucurat de prima zi de vara,de parca picurii de apa ar fi fost plini cu soare iar vantul rece ce-mi sufla esarfa de la gat,ar fi fost o briza calda-n mijloc de iulie.
codite impletitite,prajituri colorate si acadele,bere roz si oameni fericiti.meniul zilei,scris cu litere mari si colorate in sufletele noastre de 1 iunie.o zi de vara,ce s-a imbinat frumos,spre seara si cu melodia lui Yorkston,asa cum,de fapt,orice moment al vietii se impleteste cu versurile melodiei.
mi-as fi dorit sa-mi trec mainile prin firele-i de par si sa-i sarut ochii,intr-un atac copilaresc de adorare,dar timpul si responsabiltatea de a fi un om mare,mi-a interzis cu totul.
cand eram copil imi doream sa cresc si sa ma inalt,cat sa nu mai trebuiasca sa sar ca sa aprind becurile prin casa.si-acum,cand ajung in sfarsit la intrerupatoare,ma uit inapoi,cu un fel de dor,dar fara nicio remuscare.copii sunt cele mai singure fapturi de pe pamant,copii sunt rai si lipsiti parca de sentimente umane,copii sunt mici bestii,facute pentru egoul vesnic cautator de fericire al oamenilor mari.si coplaria,asa lipsita de grijile materiale nu e neaparat cel mai frumos loc de pe pamant.imi place sa pastrez copilul din mine si sa-l celebrez in zile speciale,dar imi place si mai mult sa ma strezez,sa iubesc si sa ma trezesc dimineata langa el.sentimentul de buna dimineata,de prima cafea si tigara petrecute impreuna,sentimentul placerii trupesti,nu se compara cu niciun dulce colorat si adorat in copilarie.