sentimente majore cu ochi plumburii

mi-e somn.mi-e atat de somn,iar ploapele par a-mi fi facute din plumb.n-am mai dormit bine sau sanatos de cateva saptamani,dar nu cred ca asta e problema.nici pe departe.sincera sa fiu,problema mea nu cred ca e nici macar stresul cu care ma lupt zilnic,cand vine vorba de el.de el-ul care ba ma evita,ba nu ma mai lasa sa plec,de el-ul care imi face sa-mi tremure picioarele si sufletul sa vibreze,sau nervii sa-mi ia foc,instant.
nu,nu el e cauza.desi mi-ar placea ca in toate noptile nedormite sa fie el cauza.

poate ca e vara de vina.a venit vara si cu ea,acel senzon de nopti,nopti nedormite,carti citite,lumanari aprinse,tigari uitate-n scrumiera pana la refuz.si poate mi-e dor de balconul de-acasa,de starea precedata de suieratul trenurilor.de diminetile cu rasarit romantic,in camera captusita cu lemn si pat acoperit de-un baldachin singuratic si trist.

astazi e o zi plina de emotii pentru mine.. si plina de intalniri ciudate,plina de controverse,plna de lucruri greu de rezolvat.e o zi de calibrat destinul si de pus intrebari.
azi e o zi in care invitatiile vor fi ridicate pentru un vernisaj,in care lucrarile-mi sunt importante,dar le vad ca pe niste mazgalituri urate.un vernisaj fata de care nu am avut niciun sentiment major,pana azi cand mi-am deschis ochii.poate ca ,tocmai de aia,imi sunt plini de plumb.

ar trebui sa-mi petrec ziua in pat.sa ma deconectez de lume,sa-mi inchid telelefonul si geamurile.
ar trebui sa ma vopsesc intr-o culoare invizibila.