5 secunde.(visul unei nopti de vara)

oooh,que terror..

era inceput de vara,cam p-atunci pe cand soarele rasarea mult mai devreme decat vroiam si lumina intotdeauna iesea printre draperiile groase,verzi.era dimineata de fapt si setea ma trezise din somnul iepuresc pe care-l aveam mereu, cand dormeam acolo.
dvd-ul se oprise ,dar nu si muzica,nu si cele 5 secunde cu care star shpongled banner incepe,nu si cele 5 secunde,repetitive si aproape usturatoare.
mi-am ridicat trupul gol si l-am tarat prin bucataria frumos ordonata.mi-am baut paharul de apa,privind in gol.
in drum spre camera,m-am oprit in dreptul mecanismului din care muzica izvora si cu degetul mare al piciorului stang am oprit intregul sistem.s-a lasat subit linistea si m-am intors sub plapuma groasa.m-a tras spre el si m-a strans in brate.somnul nu a revenit,dar nu mai conta.eram fericita si-mi placea sa-i aud bataile inimii ,simtindu-i totodata respiratia calda-n ceafa.

ritmul muzicii imi aminteste de el si de fiecare seara petrecuta impreuna.era obsesia mea in acea perioada si sa renunt la muzica mea draga a insemnat ca tot ce-am trait n-a fost doar un sentiment prelungit pret de cateva zeci de momente.cele 5 secunde mi-ai cutremurat trupul s-au adus la suprafata pielii ,toate urmele palmilor si-a degetelor.toate fantomele ,toate emotiile plutesc acum pe brate si pe spate,pe coapse si pe frunte,pe sani si pe buze.cele 5 secunde mi-au amntit,asta seara,ca dorul nu a trecut si nu poate sa treaca inca,oricat de mult il ignor si-oricat de mult incerc sa-l inlocuiesc cu alte trairi,cu alti oameni,cu oameni vechi si iepuri halucina(n)ti.

era o dimineata calda la un inceput de vara,cand am trait fericirea in toata insemnatatea ei.n-a trecut mult timp de-atunci,dar am uitat cu totul intelesul ei.s-a golit de profunzime si-a ramas invelisul ei,fragil.si la finele lui,ramane golul,la fel de rece si-ntepator ca toate zilele de vara,acaparate de multa ploaie si multi nori.