recovery,recovery.

era amiaza cand m-am trezit.in camera,soarele se strecura printre draperiile groase,de culoarea razelor,iar picaturile de sudoare-mi gadilau fruntea,in care-mi doream sa am o gaura mare,pentru eliberarea presiunii intercraniene,dobandite cu o noapte in urma.
aceeasi noapte,in care-am traversat strada desculta de cateva ori,ca sa ajung la magazinul din colt,unde o doamna de proporti semnificative radea de mine,cand ma chinuiam sa comport foarte natural,de parca sangele meu nu ar fi fost (prea) diluat cu alcool.
m-am simtit de parca-as fi aterizat intr-o alta lume,una de care mi-era dor,una in care,altadata nu indrazneam sa-mi dau drumul demonilor.m-am simtit bine,lipsita de inhibitii.o boxa imensa si neagra mi-a sustinut greutatea jumatate din noapte,dupa ce teama ca am sa fiu privita si analizata si-a luat zborul.am picat,am rasturnat bauturi,am furat palarii si sepci si-am dansat cu oameni necunoscuti,am fost imbratisata c-un dor alcoolic de oameni pe care nu-i vazusem de mult si-ntr-un final glorios m-am trezit in drum spre casa,ascultand acelasi alejandro,in timp ce duceam o discutie foarte prietenoasa cu tipa de la nonstopul (proaspat deschis) de langa blocul meu.
era amiaza cand m-am trezit,capul imi exploda si febra musculara isi facea loc in trupul meu.primele pete vinetii s-au tatuat timid pe maini si picioare.stomacul imi cerea disperat,mancare si m-am straduit cat a fost ziua de lunga sa-i ofer cele mai unsuroase mancaruri si cele mai acre bauturi.
prima petrecere de-acasa,va sa zica.prima petrecere de-acasa la care m-am simtit foarte bine.
mai urmeaza cateva,mai urmeaza cateva seri petrecute pe strazile orasului,mai urmeaza cateva evenimente pline de artificii si focuri reaprinse.emotiile au trecut si tot cea ramas in urma e febra musculara mult mai accentuata si vanataile acum mature.