mama.

...si-n dar ti-am adus inimaaa

nu tin minte ziua in care-am vazut-o pentru prima data,dar banuiesc ca frumusetea ei extraordinara mi-a adus lumina si liniste in suflet,aceeasi lumina si liniste cu care reuseste sa-mi umple sufletul si-acum,cand apele sunt linistite si tineretea mea bulversata,plina de neintelesuri si nonsesuri prostesti,nu-i innegreste orizontul..
mama.
mama mi-e draga.mi-e draga pentru ca e mama,pentru ca e fiinta pe care-o pot suna-n dimineata de revelion ca sa-i plang,e persoana care ma suna la 5 minute dupa ce-am inchis telefonul , pentru ca a uitat sa-mi spuna ca ma iubeste.e fiinta cu care-mi consum de fapt,aproape toate cele 400 de minute din abonament.e fiinta in ochii caruia nici eu si nici fratemeu n-am crescut.
e razboinca in stare sa calce-n picioare mii de oameni,doar ca sa-si apere familia dar si sufletul ce iarta orice pacat si orige jignire,chiar de ranile spirituale nu-i dispar niciodata.e cel mai scump cadou oferit de mama natura si tatal timp.persoana care se multumeste cu putin si nu cere mult niciodata,e femeia cu ochi calzi,stralucitori mereu conturati cu tus negru si culorile cerului,ce pastreaza toate felicitarile si scrisorile din copilarie.e femeia ce de 30 de ani isi adora si pretuieste sotul,primind la randu-i la fel de multa iubire si cate-o garoafa alba in fiecare data de 27 a lunii.e hipioata ce iubeste marea si nisipul,cerul albastru si florile cele mai colorate,in ritmuri de folk.
e persoana pentru care asez masa zilnic,cu dragoste.
mama e prietena care-mi toaca nervii-n mii de bucatele simetrice,de cateva sute de ori pe zi.e titirezul ce se-nvarte neincetat prin casa,in putinul timp liber.dar o iubesc,pentru tot ce face.
mama mea e super! ...si-mi imaginez ca painea lui dumnezeu trebuie sa fie o copie de-a ei,moale,blanda si mereu calda.

La multi ani,mama!

2 comments:

Eli spunea...

esti o fiica buna ;) si maica'ta e o norocoasa:)

Suz spunea...

of of,de mi-ar vedeam mama substratul si-ar da seama ca e cam ghinionista :))