there and back again(III)


you can't see past a choice you don't understand.

am alergat trei dimineti la rand,prin orasul cu strazi lungi,pline de necunoscuti.ploia m-a prins de fiecare data si frigul mi-a izolat toate sentmentele,adanc in centrul sistemului nervos.acelasi traseu,aceleasi sentimente,vechea si draga senzatie de deja-vu,tremuranda-n corpul lipsit de energie.stampile si zambete,si-apoi libertatea oficiala.schisma dintre mintea mea si mintea lor.
schimsa intre mintea mea de-atunci si mintea mea de-acum.

calea turzii parea batuta de soare,dar sus,norii pareau sa deseneze spatiul gol dintre cer si pamant.pictau ploaia.ochii mi-au ramas atintiti o vreme acolo.si-asa a fost si ieri,si-asa a fost si-acum doua zile,de parca asteptam sa se intample ceva bun.de parca mintea mea ar fi putut transforma toata indiferenta intr-un vis urat.

senzatie de deja-vu,intr-un an in care desi totul e schimbat,timpul pare sa nu fi trecut deloc peste mine.umilita de mahnirea si amaraciunea unor neimpliniri,incerc sa-mi pastrez rationamentul.nu stiu daca mi-au mai ramas dorinte de indeplinit,dar stiu ca-mi doresc sa nu regret alegerea pe care urmeaza sa o duc la capat.

alegerea pe care-am facut-o,inca din primele clipe ale anului,cand mi-am fumat prima tigara pe terasa barului,in care mi-am petrecut ultimele doua luni,la concerte si intalniri.pe terasa barului unde m-am indragostit de berea cu sirop.pe terasa barului unde exista mereu cateo persoana cu care sa conversez,transformand astfel antisociabltatea mea intr-o stare practic inexistenta.pe terasa baralui unde,intr-o noapte de mai,am cunoscut acea fiinta,care,la fel ca toate fiintele ce-i poarta genul,m-a dezamagit.

in capul meu,haosul domina.in exteriorul meu dezordinea universala imi copleseste trupul.
pe strazi noaptea,vantul imi sufla parul cu putere,si-n pat golul apasa salteaua.acelasi gol pe care-l am in suflet,dar pe care incerc sa-l umplu cu mici placeri.pana la un punct,in care,asemenea unor droguri puternice,micile placeri imi vor distruge neuronii si dozele mici nu vor mai fi de ajuns.
ah,moment de deja-vu.voi trai cu tine vesnic.