chasing wishes.

So here i am,standing in the middle of nowhere.anything could happen right now,but i have this nights sky to keep me safe.chasing wishes.

a falling star,fell from your heart,and landed in my eyes..

si asta noapte n-au fost pe cer nici norii anului trecut,nici desfraul confuz trait acum doi ani.n-am gasit pe cer nici macar dorintele minunatei veri pe care 2007 mi-a oferit-o si nici copila ce traia in mine,acum patru ani.dar am gasit..am gasit linistea,linistea dintre apusul unei stele, rasaritul si moartea urmatoarei.ochii-mi jucau feste cu mintea si delirul emotional se instalase,de ceva vreme.muzica se auzea-n surdina,eliminand orice urma a staticului universal.vrajita de-amintirile pe care vocea angelica mi le aducea la viata,am inceput sa leg dorintele din coada stelelor de oameni si oamenii de mine,intr-un mod pur egoistic.

am zambit la fiecare dara de lumina,lasata pe cer.mi-am aprins tigara dupa tigara,lasand fumul sa duca spre stele dorintele si nevoile,temerile si singuratatea,pe care-n mod ironic,am simtit-o mai usoara si mai normala,ca niciodata.in acele momente,n-aveam nevoie de niciun el,sa ma faca fericita,n-aveam nevoie de nicio realizare si niciun succes,pentru ca sufletul meu sa poata fi implinit.de ce as fi avut nevoie de-un alt trup si-atat de multe lucruri trecatoare,nascute de om,cand aveam in fata universul intreg ,panza plina de necunoscut si-animata,minut dupa minut,de toate stelele ce dansau frenetic?

intoarsa acum,la viata,pe drumul cel plin de cautari in speranta gasirii unui moment,in care-am sa pot fi fericita(din nou),nu pot decat sa sper,ca fiecare dorinta mi-a fost ascultata.nu pot decat sa sper ca cerul va ignora latura egoistica a dorintelor mele,selectand din ele doar fericirea.fericirea mea si-a celor ce-ar putea sorbi din ea.


Come close your eyes at last and wake yourself,form evil dreams.