pre-(millennium)concert tension.

recital sub clar de luna.seara de seara,un ecou nebun prin toata maiestria lui psihedelica,se lasa peste cartierul intreg.adesea muzica e asa de tare de parca greierii,interpretii veseli amintiti prin poezii si fabule,ar levita in spatiul gol dintre cer si pamant.
pe-acordurile lor adorm seara de seara,eliberata de toate relele pe care omenirea le-a construit,de-a lungul timpului si,chiar inainte ca ploapele grele sa-mi acopere ochii,un ultim gand imi incetoseaza mintea.e e un ciclu repetitiv,alcatuit din toate evenimentele ce-mi croiesc cele 24 de ceasuri ale existentei.ma intreb mereu ce-are sa se intample semnificativ in ziiua ce urmeaza.ma intreb...ce are sa-mi aduca noaptea ce urmeaza si unde are sa ma gaseasca.lasand totul,din nou,la mana destinului,in plina dezordine sufleteasca,tot cam pe cand incep sa ma adaptez situatiilor monotone si sa ma obisnuiesc cu gandurile lipsite de sclipirea specialului,mereu ia nastere un miracol al destinului,marcand capatul segmentului palid.
si-uite-asa,ma obisnuisem cu ideea ca n-am sa ajung sa simt orgasmul audiovizual,in fata greierului cu chip de om,ce-mi incanta auzul de cativa ani,legandu-ma totodata de toate amintirile frumoase,de schimbarile prin care-am trecut si oamenii pe care i-am cunoscut.ma obisnuisem cu gandul ca vara are sa se termine,la fel cum a inceput,fara pic de entuziasm,fara nicio calatorie spre-un loc unde magia ia nastere,din pamant si cer,sisteme audio si scene inalte.
dar miracolul,miracolul a luat nastere din nou,dandu-mi o ultima sansa de-a ma reuni cu fiinta ce-altadat' mergea pana la capatul universului pentru a-si indepli visul,cunoscand in tot drumul ei toate placerile mici ale vietii.
si-asa,cu-un concurs castigat si invitatia calda asteptandu-ma,am sa-mi educ corpul pentru o rezistenta supra omeneasca,lipindu-l de-un gard,adunand rabdare din toate partile universului si-asteptand momentul in care zgomotul se va opri si muzica va inlocui totul.am sa casc ochii pentru a ma asigura ca totul e real si-am sa ating climaxul sufletesc,in fata celui ce-mi incanta urechile si-mi gadila emotiile,de-atatia ani,prin muzica lui divina.
sambata,28 august,la 30 de ani si-o zi dupa prima intalnire a parintilor mei,am sa celebrez unirea destinelor si viata pe care-au construit-o impreuna si sansa pe care mi-au dat-o cand mi-au dat viata in acest capat de galaxie,prin muzica si delir sufletesc,emotional si fizic.