online on another level.

well... so far,so good my P O R T F O L I O is ready.still working on it,and still searching for models (right now I have only 2)

***

am intrat intr-o perioada de stagnare emotionala si cum,momentan,absolut nimic sentimentalo-amoros nu ma atinge si niciun film bun nu-mi mai binecuvinteaza mintea spre procreerea unui prunc al liricismului,am decis sa-mi concentrez atentia intr-ale vizualului mult iubit.lupa e mare si doamne cum arde, punctul in care focalzez caldura creatiei!
momentan experimentez.ma auto-tutor-izez.se mai ia si curentul prin cartier,cand creieru-mi absoarbe informatia,dar nu mai e o problema.aprind lumanari si betisoare,tutun si rabdare.
portofoliul e in lucru si marturisesc cu o oarecare urma de disperare ,ca perfectionismul de care sufar,imi afecteaza putin sanatatea globilor oculari.dar asta e doar in timpul liber(.putin de altfel.)
eh,nu ca timpul ce nu e liber m-ar scuti un picut de patima tehnologiei concentrata-n calculatoare si programe de editat.ochii mei o vor lua la fuga pana la sfarsitul verii indiene.
si logoul nou al blogului sta sa fie scos din cuptorul fierbinte al norisorului cu chip de femeie.suferinda de aceeasi boala a perfectionismului,nici ei nu-i e usor sa mi-l predea.
insa rezultatul merita asteptat si scaldat in toate bauturile si foitele fine.

pana atunci,leg cele 2 preview-uri click aici pentru cateva imagini din cele ale celor doua serii pe care le-am lucrat cu drag.
..ah..si mai CAUT MODELE,ca m-am saturat de aparentul narcisism ce-mi roade nervii.