let's go for a ride.

Yes man
Let's go for a ride
There's so many lanes that we could try

e dimineata,pentru ca in cana mea inca exista siropul dulce al boabelor de cafea.e dimineata pentru ca inca nu mi-am fumat toate tigarile lasate de mama pe masa din bucatarie si pentru ca nu am facut nimc inca.mi-am aranjat doar patul si mi-am sunat parintii,doar ca sa-mi povesteasca si demonstreze inca o data despre caracterul anim
alic si primitiv pe care multi oameni il au.si-aici "animalic si primitiv" nu are deloc substratul sexual.parca mi-am pierdut (aproape) de tot speranta ca lumea se poate vindeca de rau si poate ca,pana la urma chiar meritam toate dezastrele,toate tragediile si toata drama.
e dimineata,o dimineata innorata marcata de ora 2 a dupa-amiezii unei zile de joi,o joi asemanatoare cu ziua de miercuri,ce tocmai a trecut.toate zilele-s ase
manatoare acasa,pentru ca linistea domina aici,ca un tiran intr-un regim strict.vara e pe sfarsite si oricat de ciudat m-as simti ca n-am plecat nicaieri in toate cele trei luni fantastice si calduroase,nu regret profund nimic,pentru ca vacanta mea a durat un an intreg.mai am insa o sansa de eliberare din monotonia verii,petrecute pe asfaltul incins al orasului si-acea sansa imi intinde zambetul pana la baza urechilor.am sa revad oameni dragi,am sa impart priviri malefice,am sa petrec nopti sub clar de luna si-am sa ascult muzica buna.o saptamana de libertate spirituala,febra musculara si amnezie.o saptamana ca sa-mi
incarc bateriile pentru vesnicul si batranul nou inceput,vindecata de furia si ura pe care,oamenii primitivi,animalici si fara-coloana-vertebrala mi-au injectat-o in corp.