fragmente.

eram intinsa pe patul mic,neincapator cand starea catatonica mi-a parasit corpul si-am inceput sa plang,din senin,de parca intreg raul din univers si-ar fi gasit calea de iesire prin ochii mei.cand mi-am curatat genele de picurii ce-mi incetosau vederea,mi-am dat dat seama ca trupul meu levita peste-un altul.doua brate mari,banale-n toata statura lor,dar destul de puternice incat sa-mi ridice kilogramele iernatice,m-au ridicat si,tarandu-ma prin aer,m-au scos din camera intunecata.

***

plaja era neincapatoare si gardurile ce ne desparteau de restul lumi ,mi se pareau infinite.imi placea sa ma rup grup si sa-mi scald picioarele-n apa rece.ma gandeam daca exista cel putin o persoana pe langa mine ,sa fi trecut prin apa ,granita spre scena ce parea a fii o pista de aterizare pentru civilzatiile extraterestre.
in acea seara,insa,dezamagirea a patruns,prin urechi,in sangele nostru.dupa aproape 3 ore de delir sufletesc,de dans si fuga la standurile cu bere si energizante,amestecate-apoi in cel mai minunat cocktail,tot ce ne-a mai ramas a fost plecarea spre casa.djul se schimbase si-odata cu el si atmosfera si sentimentele si febra musculara de a doua zi.